  • Data: 2010-07-18 18:47:46
    Temat: Re: [oph] Airbus A330 focony z powietrza...
    Od: JFP <j...@N...plieth.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mike Alpha pisze:
    > Kawal maszyny ;)
    Na pewno.
    A jak cyknięcie tego konkretnego zdjęcia wygląda od strony prawnej? A330
    to jeśli dobrze wiem maszyna pasażerska, a te poruszają się po ściśle
    określonych torach, przede wszystkim w celu uniknięcia katastrofy.
    Samolot z którego robiono zdjęcia poruszał się jak widzę na zbliżonej
    wysokości co A330. Nawet jeśli była to maszyna wojskowa, to nie wydaje
    mi się, aby dozwolone to było na takiej samej zasadzie jak samochody
    policyjne jeżdżą w PL po ścieżkach rowerowych, czyli inaczej mówiąc -
    prawem kaduka.
    Jurek PL

    --
    http://plieth.com