  • 141. Data: 2011-09-07 10:59:43
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2011 21:43, Adam Płaszczyca pisze:

    > Warunek nie jest wystarczający.

    Jest.

  • 142. Data: 2011-09-07 11:00:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-07 09:29, Qlfon pisze:
    > W dniu 2011-09-06 23:55, Artur Maśląg pisze:
    > Ja na temat patrzę
    > "Kolego" zwolnij troszeczkę z tymi epitetami bo Cię trochę ponosi.

    Jakimi epitetami? Będę tak nazywał tezy które postawiłeś. Np. tę,
    że jak coś jechało na światłach to miał być to motocykl, czy
    też że motocykliści jeżdżą szybciej i w związku z powyższym ludzie
    mają się tego spodziewać itd.

    > Jak
    > Ci napisałem wcześniej "opinia jak dupa - każdy ma swoją" jeśli Twoja
    > jest różna od mojej to ja jestem debilem tak?

    Już pisałem, ze tu nie chodzi opinię.

    > Rozumując w ten sposób dla
    > mnie tez powinieneś być debilem bo masz inną niż ja. Rozumiesz?

    Póki co, to Ty tak rozumujesz - zresztą już wcześniej Ci pisałem,
    że brak logiki w tym co piszesz.

    > A jeśli szeroko patrzysz to może spróbuj skopiować czyjś nick z pola
    > "from".

    Pisałem z pamięci, a nie Ctrl C, Ctrl V.

    > Dla mnie EOT - ani ja ani - jak widzę - AZ Ci tego nie
    > wytłumaczymy a przepychać się z tobą na "argumenty" nie mam zamiaru.

    Póki co, to nie obroniłeś żadnej ze swych teorii.

  • 143. Data: 2011-09-07 11:00:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-07, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > To jest twój problem i skoro nie umiesz sobie z nim poradzić - won zza
    > kierownicy.

    Daj spokoj... On widzi malenka kropke wiec albo ma powazny problem ze
    wzrokiem albo ten motocykl jest w odleglosci 500 metrow.

    --
    Artur

  • 144. Data: 2011-09-07 11:00:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2011 21:44, Adam Płaszczyca pisze:

    > I tu sie możesz mylić.
    > Ja wygrałem taką sprawę, a byłem owym wymuszającym.

    Sygnaturę i uzasadnienie poproszę.

  • 145. Data: 2011-09-07 11:01:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > I na tym zakończę, ponieważ szkoda mojego czasu.

    Czyli standardowo braklo Ci argumentow. Rozumiem, ze powyzsze nie jest
    prawdziwe?

    --
    Artur

  • 146. Data: 2011-09-07 11:02:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 09:11, Arek pisze:

    > Widział gdzie jest pojazd,

    I widział, jak szybko się porusza.

    > znał limity prędkości,

    Nie, nie znał.

    > wyliczył ile ma czasu.

    Brednie. Poza idiotami-teoretykami nikt nie wylicza czasu z (założonej)
    prędkości i odległości. Normalny kierowca szacuje czas, jaki ma do
    dyspozycji.

    > Nie musiał brać pod uwagę, że tamten znacznie przekracza prędkość.

    Musiał.

    > Żadne przepisy go to tego nie zobowiązują.

    Zobowiązują. Art. 4 PoRD.

  • 147. Data: 2011-09-07 11:05:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2011 13:09, WW pisze:

    > Przeczytaj może trochę dalej.
    > Zasada ograniczonego zaufania dotyczy wszystkich uczestników ruchu.
    >
    > Dlaczego więc motocyklista nie zwolnił ?

    Bo nie miał powodu. Jakby na horyzoncie dostrzegł tę toyotę stojącą w
    poprzek i nie zaczął zwalniać - wtedy byłaby jego wina.

  • 148. Data: 2011-09-07 11:08:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 09:04, Arek pisze:

    > To że Cavallino wraz Andrzejem Lawą, interpretują prawo, że jak oni jadą
    > to w promieniu kilkudziesięciu kilometrów nikt nie ma prawa przed nimi
    > wyprzedzić ani włączyć się do ruchu, to wiemy. I, że rozmowa z nimi na
    > takie tematy nie ma kompletnie sensu, to chyba również wiemy.

    Pytanie: jesteś zbyt głupi, by zrozumieć co się do ciebie pisze, czy
    celowo kłamiesz w kwestii co ja czy Cavallino piszemy?

  • 149. Data: 2011-09-07 11:11:37
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-09-07 09:14, Arek pisze:

    > WW, to jest oznaka, że Cavallinio skończyły się argumenty, teraz wejdzie
    > w tryb w którym na pewno się z nim nie dogadasz.
    >
    > A.

    Prorok jaki czy cuś ?? :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-)

  • 150. Data: 2011-09-07 11:11:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > że jak coś jechało na światłach to miał być to motocykl, czy
    > też że motocykliści jeżdżą szybciej i w związku z powyższym ludzie

    To z duzym prawdopodobienstwem byl motocykl, wiekszym niz teraz. Dotrze
    to do Ciebie? Motocykle jezdza szybciej, czy to Ci sie podoba czy nie -
    takie sa fakty a z faktami sie nie dyskutuje.

    > Póki co, to nie obroniłeś żadnej ze swych teorii.

    To tak jakbysmy mieli Ci udowodnic ze krasnale naprawde istnieja. Jest
    wiecej wymuszen odkad wprowadzono obowiazek jazdy wszystkich na
    swiatlach, to nie jest wyssane z palca tylko potwierdzaja to
    motocyklisci. Czego jeszcze potrzebujesz?

    --
    Artur