    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [onet] wałęsa
    Date: Thu, 08 Sep 2011 09:48:42 +0200
    <j3vmok$n6p$1@news.vectranet.pl> <j3vstb$93n$1@usenet.news.interia.pl>
    <j43b66$r56$1@usenet.news.interia.pl>
    <1dtbz777b87xs.1bc029bxfbgww$.dlg@40tude.net>
    <j44fcl$hel$1@node2.news.atman.pl> <j44geu$870$1@news.onet.pl>
    <j44jui$lnk$1@node2.news.atman.pl> <j44oq7$qq6$3@inews.gazeta.pl>
    <j475fs$emr$3@inews.gazeta.pl> <j47bvq$527$4@inews.gazeta.pl>
    <j47cjq$7k6$1@inews.gazeta.pl> <j47cve$8ma$1@inews.gazeta.pl>
    <j47dgu$ajf$1@inews.gazeta.pl> <j47i4q$oje$1@inews.gazeta.pl>
    <j47ka3$1qo$1@inews.gazeta.pl> <j47mmk$977$1@inews.gazeta.pl>
    <j47npj$cfe$1@inews.gazeta.pl> <j47oib$f72$1@inews.gazeta.pl>
    <j47vv7$6q6$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>

    W dniu 2011-09-07 19:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Tia, wystarczy że coś jest zbyt skomplikowane dla twojego małego
    > rozumku, to przylepiasz etykietę "bzdura" albo "zagrywka" i nawet nie
    > próbujesz zrozumieć.

    Problem, że wiesz, że piszesz bzdury. Chamstwem próbujesz odwrócić uwagę
    od swojej głupoty.

    > Nie, nie na podstawie odległości. Na podstawie tego, co widzę.
    > Odległości też nie wyliczam, bo po jaką cholerę?

    Czyli do określeniu czasu, nie potrzebujesz ani odległości ani
    prędkości? Jest coraz ciekawiej:)

    > Ograniczenia prędkości nie podążają za tobą. Zmieniasz drogę - może
    > zmieć się i limit. Zrozum to wreszcie.

    Nie chce mi się tego komentować, ale zostawiam tylko dlatego, że jest
    śmieszne. Nigdy nie sądziłem, że mogą być ludzie, którzy nie rozumieją
    idei stawiania znaków na drodze.

    > Jakby stała to by nie została trafiona.

    Aby móc ruszyć, trzeba najpierw się zatrzymać. Ta zależność również Cię
    przerasta? I przypomnę (zresztą niepotrzebnie) ta toyota cały czas się
    poruszała tą samą drogą (przynajmniej takie są informacje).

    > ROFTL
    >
    > Więcej jest mniej, wolność to niewola... INGSOC! INGSOC!

    Ty naprawdę tego nie rozumiesz? LOL. Przyznaję, że jestem w totalnym
    szoku, nie sądziłem, że to możliwe. Teraz już zupełnie mnie nie dziwi,
    że przerasta Ciebie zależność pomiędzy czasem, prędkością i odległością:)

    > Też. Za gros nie masz pojęcia o jednym ani drugim.

    Oczywiście:), Ty już lepiej nic nie mów.

    > To won do Klewek widać się z Talibami.

    Poziom Twoich wywodów jest imponujący.

    Pisze nadal z Tobą tylko dlatego, bo zastanawiam się gdzie są granice
    błazenady. Z każdym postem ustanawiasz nowe rekordy. Ubaw po pachy.
    Mógłbym na koniec tych Twoich "wywodów" prosić o autograf?

    A.