  • Data: 2011-09-07 13:24:51
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 12:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie piszę bzdur - aczkolwiek jak ktoś jest niedorozwinięty umysłowo to
    > faktycznie może nie zrozumieć, co piszę.
    >
    > Niestety nie mam specjalizacji w resocjalizacji ludzi upośledzonych
    > umysłowo, więc nie umiem się z nimi komunikować na ich poziomie.

    Tępy, upośledzony, debil, itp. Ciekawy poziom reprezentujesz. Ale
    niektórzy tak mają, jak dociera do nich jak się kompromitują, to
    zaczynają się wściekać.

    > Jesteś w stanie odczytać znaki drogowe stojące tyłem do ciebie kilometr
    > wcześniej na drodze, na którą dopiero wyjeżdżasz z podporządkowanej?
    >
    > WOW

    Owszem jestem w stanie odczytać znak obok którego przejeżdżam.
    Abstrahując od tej sytuacji, jestem w stanie założyć jaka prędkość
    obowiązuje na drodze krajowej na którą wjeżdżam. Np. że nie ma tam
    200km/h tylko co najmniej 90.

    Jak masz z tym problemy nie przystępuj do egzaminu na PJ i staraj się
    tym swoim skuterkiem nie wyjeżdżać poza miasto.

    > A jaki tam obowiązywał?
    >
    > I jaki obowiązuje teraz, w tym momencie?

    Na 100% poniżej 200km/h nic więcej nie jest potrzebne.

    A.