  • Data: 2011-09-02 23:22:38
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:19:31 +0200, megrims napisał(a):

    > Bo jak wiadomo
    > http://damp-dry.com/wp-content/uploads/2009/03/motor
    cycle-crash.jpg

    > Może to nie SUV, ale idę o zakład, że RAV4 to by podobnie wyglądał
    > po takim zderzeniu.

    akurat ravce skasowało przód, mógł wjechać czołowo, mógł wjechać bokiem.

    BTW - kiedyś widziałem na własne oczy dawcę który wjechał centralnie w
    tyłek hamującej Corsie. Wyglądało to podobnie jak powyżej, tylne światła
    Corsy wyglądały jeszcze w miarę, między nimi tylko dziura. Przednie koło
    ścigacza było w okolicach oparć przednich foteli, tylne koło wystawało
    niewiele z bagażnika.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.