  • 61. Data: 2011-09-01 07:27:39
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-31 23:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Czepiasz się, bo masz słabe pojęcie matematyce i śmiejesz się "jak głupi
    > do sera".
    >
    > Krzywa jak najbardziej może być płaska - wszak prosta jest tylko
    > szczególnym przypadkiem krzywej, podobnie jak okrąg jest szczególnym
    > przypadkiem elipsy, a kwadrat szczególnym przypadkiem prostokąta (a ten
    > z kolei - czworokąta).
    A o co Tobie chodzi?

  • 62. Data: 2011-09-01 08:29:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 07:27, megrims pisze:

    > A o co Tobie chodzi?

    O to, że rechoczesz z czegoś, co wydaje ci się oksymoronem, a jest
    matematycznie ścisłe i poprawne.

  • 63. Data: 2011-09-01 08:41:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 00:30, J.F. pisze:

    > Czyli w zasadzie kazde ?
    > Pomijajac jakies antyki ..

    No cóż, dla snobów każdy samochód starszy niż kilkuletni to "antyk" ;->

    Pomijam taki detal, że i nowe ale bardzo budżetowe samochody mogą nie
    mieć tej funkcji.

    Dlatego lepiej sprawdzić.

  • 64. Data: 2011-09-01 09:15:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-01 08:41, Andrzej Lawa pisze:

    > No cóż, dla snobów każdy samochód starszy niż kilkuletni to "antyk" ;->
    >
    > Pomijam taki detal, że i nowe ale bardzo budżetowe samochody mogą nie
    > mieć tej funkcji.
    >
    > Dlatego lepiej sprawdzić.

    Nie znam ani jednego samochodu na wtrysku, który by nie odcinał paliwa
    przy hamowaniu. Ciekaw jestem czy są takie - znasz? Budżetowość nie ma
    raczej nic do rzeczy - linia w programie sterownika kosztuje tyle co nic.

    Z tych co nie odcinają, to:
    - stare gaźnikowce (i to nie wszystkie, np łada 1500 miała już odcięcie)
    - samochody z instalacją LPG I-II gen.
    coś jeszcze?

  • 65. Data: 2011-09-01 10:18:13
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-01 08:41, Andrzej Lawa wrote:

    > No cóż, dla snobów każdy samochód starszy niż kilkuletni to "antyk" ;->
    >
    > Pomijam taki detal, że i nowe ale bardzo budżetowe samochody mogą nie
    > mieć tej funkcji.

    To może zamiast teoretyzować, podasz jakiś konkretny przykład -
    zwłaszcza, że praktycznie wszystkie mają wtrysk paliwa.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 66. Data: 2011-09-01 10:20:46
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-31 11:25, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Podaj link do konkretnego przykładu.

    To gdzie ten przykład mistycznej V8 ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 67. Data: 2011-09-01 11:22:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 10:18, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > To może zamiast teoretyzować, podasz jakiś konkretny przykład -
    > zwłaszcza, że praktycznie wszystkie mają wtrysk paliwa.

    Wg. informacji m.in. stąd np. moja Corsa nie ma (wtrysk jak najbardziej,
    bo to diesel). Corsa B, 1.5D.

  • 68. Data: 2011-09-01 12:04:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 09:15, Jakub Witkowski pisze:

> [...]
    >
    > Z tych co nie odcinają, to:
    > - stare gaźnikowce (i to nie wszystkie, np łada 1500 miała już odcięcie)

    Uhm, czyli twierdzisz, że wszystkie starsze diesle też odcinają, hmm?

  • 69. Data: 2011-09-01 12:43:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-01 11:22, Andrzej Lawa pisze:

    > Wg. informacji m.in. stąd np. moja Corsa nie ma (wtrysk jak najbardziej,
    > bo to diesel). Corsa B, 1.5D.

    O ile to prawda, to ciekawe, co powodowało konstruktorem.
    Wszyscy chcą ograniczać emisję, a tu za darmo by mogli, a nie ma.
    Bo rozumiem, że wtrysk nie jest mechaniczny raczej?

  • 70. Data: 2011-09-01 12:45:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-01 12:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Uhm, czyli twierdzisz, że wszystkie starsze diesle też odcinają, hmm?

    Uhm, czyli gdzie twierdzę? Przecież wyraźnie pytam.

    Na dieslach się nie znam. Być może należy dopisać jakieś diesle.