  • Data: 2014-01-05 14:21:15
    Temat: Re: omijanie przed przejściem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-02 21:02, mk4 wrote:

    > a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
    > pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
    > zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
    > logika i chocby ekologia)?

    Ja się na jednopasmówkach zatrzymuję dla zasady.

    > . Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
    > obrazku.

    Jak są dwa pasy w jedną stronę to zatrzymuję się tylko jeśli jestem
    pewny, że ten obok też się zatrzyma. Sorry, za często widziałem akcje,
    które kończyły się prawie potrąceniem

    > b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.

    Nawet nie - wystarczyłyby kamery z analizą obrazu - technicznie
    wykonalne, a i o wiele lepszą robotę by robiły niż większość
    fotoradarów. A poza głównymi ulicami wyniesione przejścia dla pieszych -
    naprawdę da się zrobić tak "progi", żeby dało się komfotrowo 50-60
    przejchać.

    > c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
    > pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia)

    I słusznie - nie wiem skąd pomysł, że to piesi mają się dostosowywać to
    pojebanych kierowców.

    Shrek.