  • Data: 2014-01-03 01:01:16
    Temat: Re: omijanie przed przejściem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 22:28:01 +0100, mk4 napisał(a):

    > Taka sytuacja jest nagminna w miastach i wiekszosc kierowcow bynajmniej
    > nie traktuje tego jako wyprzedzanie.

    Większość kierowców nie widzi problemu żeby ominąć przy 90km/h busa
    stojącego przed pasami który zasłania widok przejścia.
    Takie sytuacje widzę często.

    > Zreszta jest to wyprzedzanie ktore
    > dzieje sie samo, bez zadnej towjej rekacji - ot ktos zjechal i zwalnia
    > zeby skrecic (pewnie zeby skrecic).

    Zawsze zwalniam razem z nim, choćbym się też miał zatrzymać przed
    przejściem po którym nikt nie idzie.
    Inaczej pewnie zabiłbym już kilka osób.

    > Powiedz mi jak sie zachowujesz w sytuacji kiedy jest zwykla droga i z
    > przeciwka pojazdy stoja badz poruszaja sie bardzo powoli. Wtedy
    > przejscie to prawdziwy koszmar kierowcy - nigdy nie wiesz czy pojazd na
    > pasie przeciwnym stoi bo nie moze jechac badz nie ruszyl jeszcze czy
    > moze puszcza pieszego.

    Przejeżdżam przez przejście na tyle powoli żeby nikogo nie rozjechać.