  • Data: 2016-11-11 12:55:41
    Temat: Re: ogrzewanie mieszkania ciepłą wodą
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-11 o 12:16, Konrad Anikiel pisze:

    > Ogólnie jest tak, że jeśli ktoś Ci udowodni swoją stratę, albo
    niewspółmierne/niezawinione koszty które musi ponosić z Twojej winy, to może Cię
    pozwać i będziesz musiał się bronić w sądzie. Nie spółdzielnia, tylko sąsiad.

    Tylko skad bedzie wiedzial ze to akurat ja jestem przyczyna jego nieszczescia
    finansowego,
    a nie ktorys z pozostalych 30 sasiadow w tej samej klatce, lub 300 w calym bloku.