  • 1. Data: 2012-04-10 13:27:07
    Temat: [ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys
    uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?
    TA

  • 2. Data: 2012-04-10 14:49:53
    Temat: Re: [ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 10.04.2012 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys
    > uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?

    Mam ME45, ale już wyłącznie jako zapasowy. Kabelek też,
    no alem nie z Warszawy...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 3. Data: 2012-04-10 16:48:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys
    >uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?

    Na allegro juz nie sprzedaja ?

    J.

  • 4. Data: 2012-04-10 21:25:46
    Temat: Re: [ogloszenie] [kupie] [odpowiedź] [niestety nie mam kabelka do Siemensa]
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl

  • 5. Data: 2012-04-11 15:29:21
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    A wystarczyło w google wpisać "kabel do ME45"

    Jingiel

  • 6. Data: 2012-04-11 17:34:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 15:29:21 +0200, Jingiel napisał(a):

    > A wystarczyło w google wpisać "kabel do ME45"
    >
    > A wystarczyło w google wpisać "kabel do ME45"

    Wyznawcy Apple potrzebuja do tego aplikacji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 7. Data: 2012-04-14 00:51:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jm1h8p$n76$1@inews.gazeta.pl>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na allegro juz nie sprzedaja ?

    No, jakos juz chyba nie.
    Chyba z rok zagladam.

    TA

  • 8. Data: 2012-04-14 09:25:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 00:51:11 +0200, T...@s...in.the.world

    > No, jakos juz chyba nie.
    > Chyba z rok zagladam.

    http://allegro.pl/kabel-siemens-c35-c45-mt50-com-itp
    -fv-axnet-i2257113585.html

    Przy czym nie dam glowy czy to tak calkiem do ME45 bedzie pasowac -
    miedzy niektorymi kabelkami byly jakies drobne roznice i nie wszystko
    dzialalo.
    Podejrzewam ze w jakis sklepikach z dluzszym stazem tez jeszcze moga miec.

    Albo o
    http://allegro.pl/siemens-me45-sprawdz-053-i22558489
    27.html

    Choc w sumie ... chyba czas na cos nowszego, lepszego - choc przy tym
    lepszym do bym dopisal znak zapytania :-)

    J.

    J.

  • 9. Data: 2012-04-14 12:31:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <w4swtxz7sz8k$.1pg4nc219cfp6.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Przy czym nie dam glowy czy to tak calkiem do ME45 bedzie pasowac -
    > miedzy niektorymi kabelkami byly jakies drobne roznice i nie wszystko
    No wlasnie.

    > Podejrzewam ze w jakis sklepikach z dluzszym stazem tez jeszcze moga miec.
    Jakich nowu sklepikach?
    Jak jakies 5-7 lat temu pytalem o ME45 w roznych komisach z telefonami
    to juz wtedy nie wiedzieli o co mi chodzi...

    > Albo o
    > http://allegro.pl/siemens-me45-sprawdz-053-i22558489
    27.html

    Znaczy mam kupowac trupa po to tylko, zeby miec kabelek ktory bede
    musial przerabiac na serwisowy?

    > Choc w sumie ... chyba czas na cos nowszego, lepszego - choc przy tym
    > lepszym do bym dopisal znak zapytania :-)
    Ale ja chce dzialajacgo ME45.

    TA

  • 10. Data: 2012-04-14 23:23:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
    >
    > Przy czym nie dam glowy czy to tak calkiem do ME45 bedzie pasowac -
    > miedzy niektorymi kabelkami byly jakies drobne roznice i nie wszystko

    Nie bylo nigdy zadnych róznic, ten kabelek pasuje pod wszystkie siemensy na
    stare wejscie. Koles na aukcji zwyczajnie przeoczyl ten model, bo podal S45, a
    ME45 prawie sie od niego nie rózni, poza ukladem klawiatury.