eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 77

  • 11. Data: 2013-11-12 08:54:12
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/11/2013 01:27, Filip454 wrote:

    >>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >>> zamowienia.
    >>
    >> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.

    > To od czego jest sprzedawca?
    >
    > Jedyny taki Filip na Usenecie

    Sprzedawca to wymierajacy gatunek. Coraz wiecej ludzi w sklepie tylko
    oglada, przymierza a kupuje w necie. Sprzedawca kosztuje.

    Pozdrawiam
    --
    2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2013(C)
    Stupidity, like virtue, is its own reward

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 12. Data: 2013-11-12 08:54:21
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia

    Nie rozumie, masz ofertę tańszą przez net o czym informują ale nie musisz
    iść i z uporem maniaka żądać od sklepu czegoś czego nie ma .. żal ..

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 13. Data: 2013-11-12 09:05:48
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Sat, 09 Nov 2013 23:52:50 +0000, G Nowak napisał(a):

    > Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    > roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    > zamowienia.

    i to mi przypomina o...:

    http://www.youtube.com/watch?v=luAbz5OzWNI

    --
    jg


  • 14. Data: 2013-11-12 12:08:12
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Filip454 nabazgrał(a):
    >
    >> On 10.11.2013 10:42, 2late wrote:
    >>> On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >>>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu
    >>>> numer
    >>>> zamowienia.
    >>> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >>> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    >> To od czego jest sprzedawca?
    >
    > Obecnie staje się zbędny jak dla mnie. W sumie po co ma być skoro nic
    > nie wie a jedynie powtarza teksty z ulotki albo szkoleń sponsorów.
    >
    Ciezko ich nazywac sprzedawcami. To klikacze programow sprzedazowych.

    Sprzedawca, handlowiec, to jest osoba, do ktorej mowie, ok, przekonal
    mnie Pan do zakupu, ale za 935,99 tego nie kupie, za 900 biore.

    Sprzedawca mowi - git! Sprzedane!.

    A nie: JA mam w systemie cene 935,99 i taka musi byc.



  • 15. Data: 2013-11-12 12:08:53
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr. Misio nabazgrał(a):
    >
    >> Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia
    >
    > Nie rozumie, masz ofertę tańszą przez net o czym informują ale nie
    > musisz iść i z uporem maniaka żądać od sklepu czegoś czego nie ma .. żal ..
    >

    Wlasnie. Nie rozumiesz... ;)



  • 16. Data: 2013-11-12 12:14:29
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-08 20:31, Mr. Misio pisze:
    > Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia
    >
    > ....wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w
    > danym salonie (co mozna sprawdzic przez neta), idziesz, i chca ci go
    > sprzedac tylko po wyzszej cenie (maja dwie - wyzsza, dla tych co chca
    > wydac pieniadze od razu i nizsza dla tych co zamowia i... moze odbiora).
    >
    > ale jak wrocisz do domu i zamowisz przez neta ten sam produkt, w tym
    > samym salonie odbior, to zaplacisz np. 50 zl mniej ("cena internetowa").
    > Powtarzam, ten sam produkt, ten sam egzemparz, z tej samej polki, tylko
    > nie od reki a "zamawiany".
    >
    > A ogolnie bylem z nich zadowolony, nawet jak mialem zaplacic pare
    > zlotych wiecej niz w innym sklepie. Bo bralem od reki i zawsze
    > dostawalem po cenie "internetowej". No ale cos sie zmienilo...
    >
    > Szczesliwie, nie samym Komputronikiem swiat stoi, 5 minut obok ten sam
    > produkt, bez zadnych sciem z cenami internetowymi, od reki, w cenie jak
    > w Komputroniku (nawet 3 zlote taniej) - i juz :)
    >
    > No i zostalem klientem innego sklepu...
    >
    > A chytry... chytry dwa razy traci ;)
    >

    To proste drogi Watsonie.
    Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje
    więcej niż nie utrzymywanie.
    Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć
    sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.

    miab


  • 17. Data: 2013-11-12 12:44:27
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
    > On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >
    >> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >> zamowienia.
    >
    > W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    > bedzie mozna odciazyc/zredukowac.

    Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma
    _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na półce.

    MJ


  • 18. Data: 2013-11-12 12:55:20
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze:
    > W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
    >> On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >>
    >>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >>> zamowienia.
    >>
    >> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    >
    > Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma
    > _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na półce.

    Dlaczego więcej?

    p. m.


  • 19. Data: 2013-11-12 12:58:37
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.11.2013 12:55, m pisze:
    > W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze:
    >> W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
    >>> On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >>>
    >>>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu
    >>>> numer
    >>>> zamowienia.
    >>>
    >>> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >>> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    >>
    >> Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma
    >> _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na półce.
    >
    > Dlaczego więcej?

    Bo musi 'wejść do komputera' i znaleźć odpowiednie zamówienie - a
    dalej wszystko przebiega tak samo jak przy sprzedaży z półki.

    :)

    MJ


  • 20. Data: 2013-11-12 13:11:13
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.11.2013 12:58, Michał Jankowski pisze:
    > W dniu 12.11.2013 12:55, m pisze:
    >> W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze:
    >>> W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
    >>>> On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >>>>
    >>>>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>>>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu
    >>>>> numer
    >>>>> zamowienia.
    >>>>
    >>>> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >>>> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    >>>
    >>> Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma
    >>> _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na
    >>> półce.
    >>
    >> Dlaczego więcej?
    >
    > Bo musi 'wejść do komputera' i znaleźć odpowiednie zamówienie - a
    > dalej wszystko przebiega tak samo jak przy sprzedaży z półki.

    Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać.
    Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę,
    żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona,
    bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd... I tak będąc
    trzecim w kolejce w komputroniku nieraz docieram do stanowiska po
    godzinie (kilka razy byłem zmuszony okolicznościami)

    Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
    minut czasu pracy pracownika.

    p. m.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: