eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Nov 2013 13:11:13 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5o81s$2qsj$1@adenine.netfront.net> <l5t4ar$fnn$1@news.agh.edu.pl>
    <52821728$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5t55e$fsq$1@news.agh.edu.pl>
    In-Reply-To: <l5t55e$fsq$1@news.agh.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <52821ae1$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: c141-206.icpnet.pl
    X-Trace: 1384258273 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2164 85.221.141.206:38570
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230928
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.11.2013 12:58, Michał Jankowski pisze:
    > W dniu 12.11.2013 12:55, m pisze:
    >> W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze:
    >>> W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
    >>>> On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >>>>
    >>>>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>>>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu
    >>>>> numer
    >>>>> zamowienia.
    >>>>
    >>>> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >>>> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    >>>
    >>> Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma
    >>> _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na
    >>> półce.
    >>
    >> Dlaczego więcej?
    >
    > Bo musi 'wejść do komputera' i znaleźć odpowiednie zamówienie - a
    > dalej wszystko przebiega tak samo jak przy sprzedaży z półki.

    Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać.
    Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę,
    żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona,
    bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd... I tak będąc
    trzecim w kolejce w komputroniku nieraz docieram do stanowiska po
    godzinie (kilka razy byłem zmuszony okolicznościami)

    Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
    minut czasu pracy pracownika.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: