eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer01.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Nov 2013 12:14:29 +0100
    From: miab <m...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <52820da9$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-255-148.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1384254889 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 87.205.255.148:50806
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2334
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230924
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-08 20:31, Mr. Misio pisze:
    > Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia
    >
    > ....wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w
    > danym salonie (co mozna sprawdzic przez neta), idziesz, i chca ci go
    > sprzedac tylko po wyzszej cenie (maja dwie - wyzsza, dla tych co chca
    > wydac pieniadze od razu i nizsza dla tych co zamowia i... moze odbiora).
    >
    > ale jak wrocisz do domu i zamowisz przez neta ten sam produkt, w tym
    > samym salonie odbior, to zaplacisz np. 50 zl mniej ("cena internetowa").
    > Powtarzam, ten sam produkt, ten sam egzemparz, z tej samej polki, tylko
    > nie od reki a "zamawiany".
    >
    > A ogolnie bylem z nich zadowolony, nawet jak mialem zaplacic pare
    > zlotych wiecej niz w innym sklepie. Bo bralem od reki i zawsze
    > dostawalem po cenie "internetowej". No ale cos sie zmienilo...
    >
    > Szczesliwie, nie samym Komputronikiem swiat stoi, 5 minut obok ten sam
    > produkt, bez zadnych sciem z cenami internetowymi, od reki, w cenie jak
    > w Komputroniku (nawet 3 zlote taniej) - i juz :)
    >
    > No i zostalem klientem innego sklepu...
    >
    > A chytry... chytry dwa razy traci ;)
    >

    To proste drogi Watsonie.
    Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje
    więcej niż nie utrzymywanie.
    Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć
    sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.

    miab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: