eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta › Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 19 Nov 2013 13:22:21 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5nitm$gg4$1@node2.news.atman.pl> <l5nsb0$e0d$1@mx1.internetia.pl>
    <l5ooso$rf7$3@node1.news.atman.pl> <l5tkr3$ehc$1@mx1.internetia.pl>
    <l5tkng$rht$1@node1.news.atman.pl> <l661gc$tda$1@node2.news.atman.pl>
    <w...@4...net>
    <g...@4...com>
    <l6dg7f$ajt$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <l6egk3$bse$1@node2.news.atman.pl> <op.w6sbr4y38woxnu@organ--5>
    <l6fkg4$lj9$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l6fkg4$lj9$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <528b57fd$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: apn-31-2-122-208.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: 1384863741 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 31.2.122.208:37819
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231141
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.11.2013 13:10, Mr. Misio pisze:
    > Ja nie mam na celu dokopanie komputronikowi w zaden sposob. Po prostu
    > wyrazam tutaj opinie, ze wymyslony przez nich system 2 cen, ktory o ile
    > gdy towaru nie ma dany salon na polce ma sens, o tyle dziwny jest gdy
    > zeby kupic taniej trzeba zarezerwowac przez net towar, ktory maja na polce.

    To jest typowy marketingowy chwyt nazywany gdzieniegdzie "promocja z
    przeszkodami". Czyli możesz mieć taniej, tylko musisz pokonać niezbyt
    uciążliwą przeszkodę żeby zdobyć obniżkę. Np. mieć kupon z gazety,
    powiedzieć aplipapliblikenblau przy zakupie bądź właśnie - awizować
    sprzedaż wcześniej przez internet.

    W ten sposób sprzedają taniej tym których nie stać i poszliby gdzie
    indziej, zaś tym którym mniej zależy na cenie - sprzedają drożej.

    A dodatkowy, pozytywny efekt uboczny jest taki że pozbędą się marudy.

    >
    > Gdy wczesniej wystarczylo pokazac karke lub powiedziec "sprawdzielme na
    > necie, wiem, ze produkt XXX macie na polce" - a oni sprzedawali po
    > netowej cenie.

    Widać przeszkoda była zbyt łatwa.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: