eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta › Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Mon, 18 Nov 2013 19:18:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <l6dlll$k8j$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5nitm$gg4$1@node2.news.atman.pl> <l5nsb0$e0d$1@mx1.internetia.pl>
    <l5ooso$rf7$3@node1.news.atman.pl> <l5tkr3$ehc$1@mx1.internetia.pl>
    <l5tkng$rht$1@node1.news.atman.pl> <l661gc$tda$1@node2.news.atman.pl>
    <w...@4...net>
    <g...@4...com>
    <l6dg7f$ajt$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1384798709 20755 193.238.180.163 (18 Nov 2013 18:18:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Nov 2013 18:18:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <l6dg7f$ajt$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231124
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-18 17:45, Mr. Misio pisze:
    > Użytkownik jerzu napisał:
    >> On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF
    >> <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:
    >>
    >>> O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w
    >>> celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
    >>> nieprzydatne.
    >>
    >> Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.
    >>
    > Hehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens
    > takiej polityki.
    >
    > Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt
    > ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci.
    >
    > Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany.
    >
    > Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl,
    > nawet po wyzszej cenie :]
    >
    > Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?
    >
    > Gdybym nie musial rezerwowac przez net, zeby miec nizsza cene, to po
    > prostu wszedlbym, kupil, i mieliby sprzedane. A tak maja
    > "zarezerwowane", kupie po nizszej cenie (lub nie, jak zrezygnuje), a
    > przez ten czas produkt jest wylaczony ze sprzedazy (tak, maja jeden
    > egzemplarz w tym salonie do ktorego zamowilem dostawe przez internet z
    > polki tegoz salonu)
    >
    > ;))

    Kupilam (ale jeszcze nie zaplacilam co prawda) u nich przez interet
    tablet Goclaver 7 cali. Czekam na odpowiedź na maila, nie otrzymuję.
    Potem wchodze na stronę i widzę: BRAK.
    Zdenerwowalam się i dzwonię do nich. Powiedział mi któryś, że nie mają
    na stanie. Przecież przed pół godziną był?
    Jak kupiłam w innym sklepie, ale już 8 calowy, to w Komputroniku już ten
    7 calowy był, ale w sporo wyższej cenie! Sklepy chyba sie zmówiły w
    sprawie podwyżki cen, bo nigdzie raptem nie było, a potem raptem sie
    pojawiło jako dostępny właśnie w wyższej cenie.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: