  • Data: 2013-11-15 01:10:46
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Mr. Misio" napisał:

    > Czy ja wiem :) Smartfony to taki emini-komputerki z 4-rdzeniowymi
    > procesorami, ramem i dyskami flash. W bonusie zoptymalizowane (heh) do
    > dzwonienia, jako embedded service a nie opcja ;)
    >
    > Wyobraz sobie, ze to taki maly laptop, bez klawiatury, ale z kamera,
    > mikrofonem i modemem GSM obslugujacym "jakby" Voipa ;)

    Chędożenie kotka. Da się na (za przeproszeniem) smartfonie czy inszym
    tablecie wleźć do BIOS-a? Da się odpalić na nich Dune2? [*] Da się toto
    zresetować przez "trzech króli"? Niedasie. Dlatego mają swoją grupę, a tu
    jest to w najlepszym razie OT. Jedynym elementem wspólnym tych urządzeń z PC
    jest możliwość zmiany zasilacza, choć i to nie zawsze. No i w ostateczności
    można zbootować z nich peceta by odpalić MS-DOS ;->

    [*] - sprawdzić, czy nie ksiądz... ten... tego... znaczy, czy jest coś w
    rodzaju Dosboxa na Androida. Ale nawet jeśli jest, to i tak więcej wspólnego
    z PC ma byle nawigacja z Biedronki. Przynajmniej ma Windowsa ;->

    JoteR