    From: Z_D <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Wed, 13 Nov 2013 00:48:56 +0000 (UTC)

    W artykule <l5tvng$7jc$4@node1.news.atman.pl> Mr. Misio napisal(a):

    > ^^^^^^^^^
    > czyli nie wszyscy

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > komputronik akurat ma ze 100 sklepow/salonow zapelnionych towarem, a nie
    > jak morele.net "punkt odbioru".

    > to racja ;)

    Baaardzo mnie ta wiocha "komputronikowa" zniesmaczyła,
    gdy ostatnio sie u nich zjawiłem.
    Kupowałem karte sieciowa wi-fi i huba USB.
    Gdy doszło do płacenia, wyciagam karte płatniczą, a oni mi wtedy
    pokazuję kartkę przyklejona na szybie blatu gdzie pisze:
    "Przy płatności kartą, RABAT nie przysługuje"
    i towar kosztuje 15 zł drozej,

    "bo nie _ przysługuje_ RABAT"................
    Po prostu dziadostwo....
    Firma melduje sie na giełdzie, i zaczyna stosować taak prostackie chwyty
    rodem z Koziej Dupy.

    Nawet nie było ich stac na informację otwartym tekstem,że po prostu
    NIE STAĆ ich na obsługe terminali płatniczych, jak do tej pory.
    Wymyślili "brak prawa do RABATU"....

    Co za pokrętne wyjasnienie!

    Gdy cztery razy chodziłem do nich z dyskiem(kolejno wymienianym na nowy/inny)
    co nieustannie były nawalone od poczatku(jeszcze bez używania)
    to nawet ich nie było stać na słowo:"Przepraszamy"

    Dziadostwo i tyle.

    --
    Pozdr. Z_D