eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Tue, 12 Nov 2013 19:37:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <l5tsgp$ooj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5o81s$2qsj$1@adenine.netfront.net> <l5t4ar$fnn$1@news.agh.edu.pl>
    <52821728$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5t55e$fsq$1@news.agh.edu.pl>
    <52821ae1$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tk21$qgg$2@node1.news.atman.pl>
    <52825d54$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-160-251.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384281433 25363 89.78.160.251 (12 Nov 2013 18:37:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Nov 2013 18:37:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
    SeaMonkey/2.22
    In-Reply-To: <52825d54$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230954
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik m napisał:

    > Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w
    > salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O
    > jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie:
    > a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio
    >
    > Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na
    > tych co sobie zamówili przez sieć.
    >
    > Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.

    Zale? No tak, troche. Ale to oni stracili klienta. PRzez glupie
    rozwiazanie. Co to za kare mam sie logowac i zamawiac to co wiem, ze
    jest na polce? Bo jak nie zamiwie tego co jest na plce przez interent to
    musze zaplacic wiecej?

    JAk pisalem, moga si epozegnac z moimi zakupami tamze.

    Kupowalem wlasnie dlatego, ze wczesniej wystarczylo przyjsc z kartka
    wydrukowana ze sklepu netowego i sprzedawali po cenie netowej.

    Skoro to nie wystarcza to nie bede ich zmuszal do obslugiwania mnie.

    >
    >>
    >>> Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
    >>> minut czasu pracy pracownika.
    >>
    >> No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
    >> wyzszej cenie".
    >
    > Brak zniżki nie jest karą.

    To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil
    czy produkt jest i chcial go kupic.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: