  • Data: 2013-11-12 22:00:28
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m napisał:

    > Nie przewidzieli nagrody dla takiego klienta. Przewidzieli nagrodę dla
    > takiego klienta który sprawdził i zamówił przez internet.

    No coz, ich regulamin, ich sprawa. Jak pisalem - nie musze u nich
    kupowac i glosuje portfelem. PRzeciez, jak nie chca mojej kasy, to im
    sie nie bede narzucal.

    Moze w handlu jest inaczej, niz w uslugach, i dlatego nie lapie logiki
    pozbywania si emnie, klienta, glupimi regulaminami.

    > Cinema City ma dla posiadaczy numeru w Orange promocję, polegającą na
    > tym że bilet w środy dla nich kosztuje ok 50% taniej niż w inne dni. Ja
    > przychodzę w czwartek i o zgrozo, nie mam zniżki. No to jak działa
    > nagroda dla klienta który ma telefon w Orange? Dlaczego jestem karany za
    > przyjście w czwartek? To czwartek jest jakimś gorszym dniem?

    Niespecjalnie trafne.