eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Nov 2013 18:10:48 +0100
    From: miab <m...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl>
    <52820da9$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tk5u$qgg$3@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5tk5u$qgg$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5282612c$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-255-148.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1384276268 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 87.205.255.148:59301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2043
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230950
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-12 17:15, Mr. Misio pisze:
    > Użytkownik miab napisał:
    >
    >> To proste drogi Watsonie.
    >> Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje
    >> więcej niż nie utrzymywanie.
    >> Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć
    >> sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.
    >
    > No ale produkt, ktory chcialem kupic byl na polce, za szybka i patrzyl
    > na mnie i na sprzedawce.
    >
    > ....i dalej lezy na polce i patrzy na sprzedawce.
    >
    > ....kupilem gdzie indziej.
    >
    > Wiec podchwytliwe pytanie: ile zarobil na tej transakcji salon
    > komputronika?
    >

    Nie jest podchwytliwe.
    Komputronik nie jest zainteresowany zwiedzającymi i marudzącymi
    z jeżeli już to za dodatkową dopłatą z ich strony.
    Zarobił (na płynności obrotu) pozbywając się conajmniej jednego,
    a może nawet kilku klientów tej kategorii.
    A może nawet nie do końca. Może część z nich odkryje że za zwiedzanie
    przebieranie, marudzenie i kupno od ręki czasem warto dopłacić.

    miab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: