eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Data: 2013-11-12 17:54:44
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.11.2013 17:13, Mr. Misio pisze:
    > Użytkownik m napisał:
    >
    >> Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać.
    >> Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę,
    >> żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona,
    >> bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd...
    >
    > No nie. JA przyszelem z wydrukowanym produktem po sprawdzeniu, ze maja
    > go na polce. Powiedzialem TO CHCE, WIEM, ZE TO MACIE. Mieli.

    Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w
    salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O
    jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie:
    a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio

    Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na
    tych co sobie zamówili przez sieć.

    Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.

    >
    >> Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
    >> minut czasu pracy pracownika.
    >
    > No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
    > wyzszej cenie".

    Brak zniżki nie jest karą.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: