eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Date: Tue, 12 Nov 2013 17:54:44 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5o81s$2qsj$1@adenine.netfront.net> <l5t4ar$fnn$1@news.agh.edu.pl>
    <52821728$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5t55e$fsq$1@news.agh.edu.pl>
    <52821ae1$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tk21$qgg$2@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5tk21$qgg$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <52825d54$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: c141-206.icpnet.pl
    X-Trace: 1384275284 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2138 85.221.141.206:53160
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230948
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.11.2013 17:13, Mr. Misio pisze:
    > Użytkownik m napisał:
    >
    >> Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać.
    >> Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę,
    >> żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona,
    >> bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd...
    >
    > No nie. JA przyszelem z wydrukowanym produktem po sprawdzeniu, ze maja
    > go na polce. Powiedzialem TO CHCE, WIEM, ZE TO MACIE. Mieli.

    Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w
    salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O
    jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie:
    a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio

    Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na
    tych co sobie zamówili przez sieć.

    Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.

    >
    >> Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
    >> minut czasu pracy pracownika.
    >
    > No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
    > wyzszej cenie".

    Brak zniżki nie jest karą.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: