  • 1. Data: 2010-08-07 10:59:48
    Temat: (off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
    Od: SocPsych WebLab <a...@s...eu>

    Instytut Psychologii UJ prowadzi badania na temat ocen społecznych
    oraz tożsamości społecznej. Zapraszamy do wypełnienia krótkiego
    kwestionariusza online. Badanie nie powinno zająć więcej niż 10 minut.
    Osoby zainteresowane - po wypełnieniu kwestionariusza - będą mogły
    otrzymać szersze informacje na temat badania wraz ze wstępnymi
    wynikami.

    Aby usyskać więcej informacji i wziąć udział w badaniu należy wejść na
    stronę:
    http://www.socialpsychologylab.eu/toz10pl/

    Z góry dziękujemy za udział w badaniu!

  • 2. Data: 2010-08-07 12:15:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-08-2010 o 12:59:48 SocPsych WebLab
    <a...@s...eu> napisał(a):

    > Instytut Psychologii UJ prowadzi badania na temat ocen społecznych

    To macie już jedną ocenę do przodu - nagana za spam i litość za tępotę
    psychologiczną ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-08-07 12:50:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-08-07 12:59, SocPsych WebLab napisał/a:

    Jak już skończycie robić badania wśród swoich pracowników, to udajcie
    się na http://www.pis.org.pl/main.php - zapewniam, że jest tam bardzo
    dużo "ciekawych" przypadków.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-08-07 13:42:23
    Od: "josefff" <d...@a...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-08-07 12:59, SocPsych WebLab napisał/a:
    >
    > Jak już skończycie robić badania wśród swoich pracowników, to udajcie się
> [...]

    A ja proponuje dla rownowagi takze strone PO.
    Do przebadania w pierwszej kolejnosci:
    Palikot
    Niesiolowski
    Kutz
    Bartoszewski (tzw. profesor)
    Sekula

    josefff

  • 5. Data: 2010-08-07 13:47:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-08-2010 o 15:42:23 josefff <d...@a...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > A ja proponuje dla rownowagi takze strone PO.
> [...]

    Ja bym cały parlament na okresowe miesięczne badania skierował, na komisję
    psychiatryczno-psychologiczną :) A w okresie przed jak i samym wyborczym,
    to na tygodniowe, dla ich i naszego dobra.

  • 6. Data: 2010-08-08 18:11:54
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    >W dniu 2010-08-07 12:59, SocPsych WebLab napisał/a:
    >
    > Jak już skończycie robić badania wśród swoich pracowników, to udajcie się
> [...]
    Nie zapominając że Jarek ma pierwszeństwo a wszystko to jest zasługą jego
    brata Lecha
    (aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, Bóg zapłać)

  • 7. Data: 2010-08-08 18:58:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-08-2010 o 20:11:54 Beny <s...@s...pl> napisał(a):

    > (aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, Bóg
    > zap?aae)

    To ja już protestuje przed usunięciem.

  • 8. Data: 2010-08-09 05:49:33
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    >Dnia 08-08-2010 o 20:11:54 Beny <s...@s...pl> napisał(a):
    >

    > (aa jak macie krzyz to postawcie przed Instytut Psychologii UJ, Bóg

    No dobra ale masz beret ? ;)

  • 9. Data: 2010-08-09 07:44:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-08-2010 o 07:49:33 Beny <s...@s...pl> napisał(a):

    > No dobra ale masz beret ? ;)

    A nie wypożyczalni? Szczególnie w okresie wyborczym?

  • 10. Data: 2010-08-09 08:35:30
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > No dobra ale masz beret ? ;)
    >
    >A nie wypożyczalni? Szczególnie w okresie wyborczym?

    Zapytam babci ;) ale zdaje mi sie że ich grupa zaopatruje sie sama...