    From: "Matfiej" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Date: Thu, 7 Jan 2010 20:48:04 +0100

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:hi5beg$laj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > A co jest trudnego w liczeniu calek, albo w ogole w matematyce? Albo w takich
    > obliczeniach wytrzymalosciowych, dajmy na to powlok? (mam
    > nadzieje, ze trafilem w temat, z ktorego nie jestes najmocniejszy:P)
    > Ot - kazdy jest inny i co innego robi lepiej;)

    Porównanie marne.

    > No widzisz... a np. moja dziewczyna 2 razy sie wywalila podczas kursu na
    > prawko i raz na egzaminie.

    Dziewczyna to dziewczyna. Stworzona jest do całkiem innych dużo przyjemniejszych
    rzeczy:-) Nie powinny same siadać na motury - szkoda pięknych ciałek.

    > Ja w garazu polozylem maszyne podczas
    > stawiania na centralke i pare razy w lesie sie wyjebalem przy
    > najechaniu na pniaka, ktorego nie zauwazylem.

    Mało masz siły, za dużo pijesz, jesteś zabiegany, nosisz za słabe okulary -
    niepotrzebne skreślić:-)

    > Widzisz, nie kazdy jest takim Mistrzem jak Ty. Tutaj (wbrew pozorom) bez
    > ironii z mojej strony.

    Nie pisałem by się chwalić. Mam to daleko... Po prostu jak czytam tu niektóre
    porady, że jak zaczynasz jazdę to nie kupuj nowego motura bo i tak w pierwszym
    sezonie sie kilka razy wyjebiesz a potem regularnie 2-3 razy w roku to tylko
    śmiać mi się chce. Ciekawe czy samochodami też tak walą po kilka razy do roku?
    Nie mówię, że komuś się nie ma prawa zdarzyć wywrotka, gleba, czy upadek motonga
    podczas parkowania - zdarza się. Ale do jasnej ciasnej chyba to powinny być
    bardzo rzadkie przypadki, traktowane jako wypadki raczej. Szkoda ciągnąć. Takie
    jest zdanie wielu ludzi których znam, z którymi jeżdżę od lat - żaden z nich
    nigdy się nie wyjebał. I nikt z nas nie jest miszczem:-) A tu chyba każdy 2-3
    razy do roku się wyjebuje - jakaś grupa nieudaczników czy ki chuj? :-)
    --
    Matfiej, Grzybol