  • Data: 2010-01-08 08:57:33
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9246a075-e2f1-42d8-8eed-b9c3260bc4d4@m26g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 8 Sty, 09:08, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Mało to filmów na youtubie nowicjuszy, którym "niechcący" manetka się
    > odkręciła i efektownie wywracali motocykl?

    No to napisałem już.. To są przypadki idiotów którzy wsiadają pierwszy
    raz na dane moto i rura.
    > Kolega miał za duży motocykl, ale na swoje szczęście miał jakoś
    > przekładnię
    > nietypową na lince gazu, która powodowała, że manetkę trzeba było odkręcić
    > prawie 2x bardziej niż normalnie, żeby dojść do maksa. To go ratowało
    > przed
    > przypadkowymi niespodziankami. Gdy poczuł, że dorósł - zdjął to
    > ustrojstwo.

    Tylko ciekawe po co? Miał trudności z operowaniem manetką czy jak? W
    czym to miało pomóc?

    Żartujesz teraz?
    Niemożliwe było przypadkowe odkręcenie gazu do oporu. Nawet gdyby ręka się
    omsknęła to i tak, żeby zrobić "full throttle" trzeba było kręcić manetką na
    dwa razy.