  • Data: 2010-01-07 21:29:45
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Matfiej" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi5dud$qi0$...@m...internetia.pl...
    > Porównanie marne.

    Oj, bo takie na szybkiego...

    > Dziewczyna to dziewczyna. Stworzona jest do całkiem innych dużo
    > przyjemniejszych rzeczy:-) Nie powinny same siadać na motury - szkoda
    > pięknych ciałek.

    W sumie racja, ale mam dosc wozenia jej cialka na moim motocyklu. Niech se
    swoj kupi;)

    > Mało masz siły, za dużo pijesz, jesteś zabiegany, nosisz za słabe
    > okulary - niepotrzebne skreślić:-)

    Zla technika polaczona z malym wiekiem (nie pamietam, ale mialem z 12, moze
    14 lat) i bum gotowe. A co do pienkow w lesie - pokaz mi takich, co jak
    endurza chociaz troche, to sie nie wywalaja w ogole.

    > Nie pisałem by się chwalić. Mam to daleko... Po prostu jak czytam tu
    > niektóre porady, że jak zaczynasz jazdę to nie kupuj nowego motura bo i
    > tak w pierwszym sezonie sie kilka razy wyjebiesz a potem regularnie 2-3
    > razy w roku to tylko śmiać mi się chce. Ciekawe czy samochodami też tak
    > walą po kilka razy do roku?

    Ooo! I tak trzeba bylo od razu - w sumie sie zgadzam;)

    > A tu chyba każdy 2-3 razy do roku się wyjebuje - jakaś grupa nieudaczników
    > czy ki chuj? :-)

    Wyjebuje, czy wywala maszyne/odwala parkingowe? Swoja szosa to IMHO wlasnie
    najbardziej szkoda maszyny podczas parkingowy - z ubezpieczenia sie tego
    (najczesciej) nie naprawia, czesto gesto po taniosci, a maszyna jak byla
    nowa to juz rozdziewiczona i to juz... to juz nie to samo. A jak sie kupi
    taka gotowa - niedziewice to mniej szkoda;)

    Znowu nietrafne porownanie, ale najwidoczniej kiepski jestem z porownan.

    --
    pzdr:
    Ivam