    From: "Latet" <l...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Date: Tue, 8 Feb 2011 22:34:35 +0100

    > Zachecony wymienilem flaki w moim domowym stacjonarnym na:
    > i-3 550 3,2GHz / Geforce GT240 1GB DDR3 / 2x2GB DDR3 1600 dual channel/ plyta
    > ASUS P7P55D-E LX / Win XP home.
    > Filmy nie odtwarzaja sie plynnie.

    To dziwne, bo sam mam o generację słabszy procesor (C2D 2600 MHz) i identyczną
    kartę graficzną, Win XP 32-bit, a filmy z tego aparatu chodzą u mnie płynnie.

    Polecam Ci program (player) Splash Lite. Jest darmowy. Nie wymaga kodeków. Nie
    śmieci w systemie. I co najważniejsze - wykorzystuje "video engine" karty nVidia
    (nie wiem których modeli, ale na pewno GT240 tak). A jeśli nie może wykorzystać
    karty graf, to przynanjmniej umie korzystać z wszystkich rdzenie procesora.

    Za Twoje problemy mogą być też odpowiedzialne sterowniki karty graficznej.
    Spróbuj nowszych, jeśli masz stare. Jest też wiele innych ustawień systemowych,
    które mogą być odpowiedzialne za podobne problemy, ale playery samowystarczalne,
    takie jak Splash Lite, powinny być "ponad tym".

    Widziałem, że wiele osób polaca Ci player VLC. To dobry player i ma wiele zalet.
    Ale wydajność nie jest jego najmocniejszą stroną. Odkąd trafił w moje ręce
    Splash Lite - prawie zapomniałem o VLC.

    latet