    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Date: 09 Jan 2011 02:03:05 GMT

    Dnia 07.01.2011 Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał/a:

    > W innych zastosowaniach też lepiej chyba, jak program ma więcej dostępnej
    > pamięci bezpośrednio, a nie zmuszać go do swapowania na dysk i potem ten
    > dysk robić w tejże pamięci :)

    Janko pytał bardzo konkretnie o inne zastosowanie, też się zapytam co
    mogę robić na moim desktopie (poza renderowaniem sceny >2GB) tak, aby mi
    trzeba było >2GB na proces ;) Bo tak się składa że mam w ogóle 2GB obecnie i
    mam problem ten komputer zeswapić :)

    > Ba, do lepszego zarządzania nie potrzeba wcale, żeby programy były w
    > wersjach x64 - wystarczy, że używa się paru wymagających programów x86 i
    > system x64 jest w stanie łatwiej znaleźć w pamięci dość miejsca dla obu, by
    > nie wymuszać swapowania na dysk.

    Jakich wymagających programów? Serio. W zastosowaniach domowych, nie serwerowych.

    Bo otwieram RAW do obróbki z 5dmk2 i jakoś zajmuje toto 200-300MB, no chyba że
    pootwieram ich naście, tylko w celu? Otwarcie do podglądu to jakieś pojedyncze
    MB.