  • 41. Data: 2011-03-01 10:35:02
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Agent <w...@o...ue> napisał(a):

    wielkie ciach

    racja vista, ani W7 sie nie wieszaja tak czesto jak XP, ale bardzij mi
    chodzilo o obsluche w nietypowych sytuacjach przez 3 czy nawet 6-latka jak cos
    sie tam zamknie, otworzy wylaczy... itd

    co do mocownaia tu bym sie spieral w tych odtwarzaczach przewaznie jest to w
    komplecie, przegubowe, przemyslane i dopasowane do sztyc na zaglowki.

    dodatkowo mozna obrocic ekran i zamknac odtw. LCD-kiem do gory, malo ktory
    lapek to ma w tej cenie.

    uwazam, iz dla mnie DVD mobilno-przewozne jest lepszym wyjscie, i nie tylko
    dla mnie, wez wytlumacz 3 czy 5-latkowi jak ma wlaczyc dziwek, albo co gorsza
    jakies inne dla Ciebie bardzo znajome i oczywiste funkcje ;) jadac 140 km/h ;)
    rzad przed nimi ;)

    Wybieram rozwiazania prostrze i sprawdzone ;) dla mnie, z laptopem (filmy,
    gry) tez przejzdzilismy i mimo swej wiekszej uniwersalnosci czasem marzylismy
    o DVD ;)

    ale wybor nalezy jak zwykle do wyborcy ;) i na nic moje doswiadczenie

    pzdr

  • 42. Data: 2011-03-01 10:39:00
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

    > Ja tam wolÄ&#65533; 4 dni w roku spÄ&#65533;dziÄ&#65533; w podróşy, Ĺźeby
    zaĹźywaÄ&#65533; wszelkich zale
    > Adriatyku, zamiast celowaÄ&#65533; w pogodÄ&#65533; w KoĹ&#65533;obrzegu. A nie mam
    wagonu kasy
    > na 2t wycieczkÄ&#65533; lotniczÄ&#65533; + wypoĹźyczenie samochodu.

    mam blizej bo z DC i obksakuje te trase jednego dnia 4.00-19.00 czasem 21.00 z
    czestymi i dlugimi przerwami

    ale nad nasze morze tez jezdze, bo ma ono swoje plusy ;) moje dzieciaki
    uwielbiaja baltycki piasek ;), choc ten nad atlantykiem jest jeszcze
    fajniejszy to szkoda mi 5 dni na pordoz tam ;)

    pzdr

  • 43. Data: 2011-03-01 10:39:21
    Od: PaPi <...@...3>

    > "Za moich czasów" zawsze sprawdzała się rozmowa. I śledzenie mapy.

    I poltoraroczne czy dwuletnie dziecko "sledzilo" mape ?

    > Dzień z 12h autostradami jednym ciągiem to w ogóle jakaś patologia. To
    > może dobre dla przedstawicieli handlowych, ale nie dla dzieci.

    Ile dni jedziesz z dziecmi na tygodniowy urlop we Wloszech ?
    Bo dla mnie dwudniowa droga w jedna strone czyli 4-dni w obie to jakby
    nie bylo polowa urlopu w podrozy.

    > No, to byłoby raczej wskazane, nie uważasz?

    OK. Doceniam Twoj wklad. Zaproponuj zatem cos do zabawy dla
    poltorarocznego dziecka unieruchomionego przez 6h w foteliku samochodowym.

  • 44. Data: 2011-03-01 10:42:51
    Od: PaPi <...@...3>

    > Montaż netbooka tak samo prosty albo jak kto woli kłopotliwy jak
    > przenośnego DVD bo i wymiary podobne.

    Gdzie mozna kupic do notebooka taki system montazowy :

    http://www.mistral-rtv.pl/images/28b79e240e7f4cadc6a
    226fe4c8db449.jpg

  • 45. Data: 2011-03-01 10:46:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 10:14:20 +0100, flower wrote:
> [...]
    =96

    >A skąd wiesz że to planszowa? Z nazwy linku? Jak tak, to ja przepraszam.

    Ale takze z "mozesz przesunac swojego raczka o jedno pole do przodu".

    fakt - w spisie nie ma zadnej planszy.

    J.

  • 46. Data: 2011-03-01 10:50:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 10:02:53 +0100, Andrzej Ława wrote:
    >Dzień z 12h autostradami jednym ciągiem to w ogóle jakaś patologia. To
    >może dobre dla przedstawicieli handlowych, ale nie dla dzieci.

    No ale coz zrobic ? Pojechac nad Baltyk zamiast nad Adriatyk, poleciec
    samolotem czy urzadzic sobie nocleg na Praterze ?

    J.

  • 47. Data: 2011-03-01 11:04:29
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    to:

    > Ale takze z "mozesz przesunac swojego raczka o jedno pole do przodu".
    >
    > fakt - w spisie nie ma zadnej planszy.

    OK, w porządku.
    W każdym razie coś w tym stylu, ale bez planszy :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 48. Data: 2011-03-01 11:06:07
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 08:53, LEPEK pisze:

    > I to jest ta wielce edukacyjno - wychowawczo - rozwijająca metoda
    > spędzania czasu...

    Rozmowa na ciekawe tematy jest na pewno bardziej rozwijająca niż bierne
    gapienie się w ekran.

  • 49. Data: 2011-03-01 11:08:19
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 10:50, J.F. pisze:

    > No ale coz zrobic ? Pojechac nad Baltyk zamiast nad Adriatyk, poleciec
    > samolotem czy urzadzic sobie nocleg na Praterze ?

    Jasne.

    12 godzin jednym ciurkiem to nawet dla samego kierowcy jest męczące i
    zwiększa zagrożenie w ruchu drogowym.

  • 50. Data: 2011-03-01 11:09:29
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 10:39, PaPi pisze:

    > Ile dni jedziesz z dziecmi na tygodniowy urlop we Wloszech ?
    > Bo dla mnie dwudniowa droga w jedna strone czyli 4-dni w obie to jakby
    > nie bylo polowa urlopu w podrozy.

    Tygodniowy urlop to w ogóle jakieś nieporozumienie.