  • 31. Data: 2011-02-28 23:34:07
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-02-28 21:46, J.F. pisze:

    > z ciekawych rzeczy zobaczyly MakKwaka :-)

    :D
    ...ale teoretyczne założenia były szlachetne :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2011-03-01 07:04:44
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-02-28 21:46, J.F. pisze:

    > No tak, ale mialo byc zatrzymywanie w ciekawych miejscach, a tu widze
    > ze niebozeta wytrzymaly najpierw 5h

    Spały sobie.

    >, a potem jeszcze ze 2*2h i z
    > ciekawych rzeczy zobaczyly MakKwaka :-)

    No i jeszcze przenosiny bunkra pod Niedzicą.

    http://nidzica.wm.pl/24087,Kilka-centymetrow-na-minu
    te-Przenosza-bunkier.html

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 33. Data: 2011-03-01 08:22:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 14:04, Agent pisze:

    > Ale co Ty chcesz za rozrywkę dzieciom zapewnić przez np 10 j jazdy?
    > Będziesz kolorowanki wypełnial i śpiewał? Tojest dobre przy 1 h podróży
    > ale nie dłuższej.

    Ja z reguły potrafię dzieciaki przegadać aż do ich zmęczenia ;)

  • 34. Data: 2011-03-01 08:53:24
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-01 08:22, Andrzej Ława pisze:

    > Ja z reguły potrafię dzieciaki przegadać aż do ich zmęczenia ;)

    I to jest ta wielce edukacyjno - wychowawczo - rozwijająca metoda
    spędzania czasu...

    Pozdr,

  • 35. Data: 2011-03-01 09:47:23
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > auta
    > ;) 12/24V tez tak myslalem, mam osobnego lapka 15" i sluzy mi do czego
    > innego,
    > LCD 7" w kombi klasy sredniej daje rade, nie jest za maly nie jest za
    > duzy.
    > niedajmy sie zwariowac moze jeszcze PS3... TV i wyrosnie nam nastepne
    > pokolnie
    > dzieic NEO chce tego uniknac ;). Jak podczas 17 godzine podrozy obejzy 2
    > czy 3
    > filmy, z czego przespi 60% nic sie niestanie ;)

    Napęd DVD to kwestia gustu. Ja akurat 90% filmów mam na dysku. Poza tym co
    za problem zgrac przed podróżą 2-3 filmy na dysk. Zasilacz to tak samo
    potrzebny jak do Twojego DVD które trzyma przez 3,5 h. Netbook niekiedy
    nawet dłużej.

    > moje obsluguja kompa ale w mocno ograniczonym zakresie, a taki DVD to
    > tylko
    > DVD ;), niewiesza sie, ma pilota ktorym obsluguje wszystko nie odrywajac
    > wzroku od drogi ;) same plusy

    Z tym wieszaniem to chyba juz minęły czasy Windows 98 który się wieszał.

    > mozna isc droga "odpicuj mi bryke" i wsadzic za tylne siedzenia LCD 37"
    > wysuwany z pod podlogi ;) hehehhee

    To chyba do VANa

    > dochodzi jeszcze klopot z montazem takie lapka? jak na kolanach? do
    > zaglowka?
    > w sufit ale w kombi raczej chory pomysl

    Montaż netbooka tak samo prosty albo jak kto woli kłopotliwy jak przenośnego
    DVD bo i wymiary podobne.

  • 36. Data: 2011-03-01 09:49:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > np. możliwie duże kąty pozwalające na oglądanie nie tylko na wprost. Ale
    > na co jeszcze? Może jakiś konkretny model byście polecili? AHA! Czy
    > istnieje (i jest dostępny na naszym rynku) odtwarzacz np. z dwoma
    > ekranami? Chciałbym, aby obaj pasażerowie z tyłu mieli przed sobą ekran...
    > Jeżeli nie 2 wyświetlacze, to może jakiś sposób na zamocowanie jednego
    > pomiędzy siedzeniami?
    > [Dla dociekliwych: chodzi o spacyfikowanie ;-) dwojga dzieci, które jadą w
    > fotelikach, na długich trasach. Stąd pytanie o 2 wyświetlacze.]

    Wczoraj w gazetce TESCO widziałem zestaw DVD Twin albo coś podobnie to
    nazwali.. W opisie było napisane że mozna odtwarzac film na dwóch
    monitorkach 7" jednoczesnie. Cena za całość 319 zł.

  • 37. Data: 2011-03-01 10:02:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 12:15, LEPEK pisze:

    > Choćby tetris - zręczność, wyobraźnia, przewidywanie.

    To chyba nie na polskich drogach ;) Na polskich drogach to będzie tylko
    źródło frustracji, bo przy tych nierównościach to ciężko będzie skupić
    wzrok.

    > Z bajek - przeciwieństwa 'bakuganów', czyli historie interesujące i z
    > morałem (choćby i Shrek). Nie twierdzę, że są to rzeczy konstruktywne,
    > wybitnie edukacyjne i rozwijające, ale na pewno nie odmóżdżające. Chodzi
    > wszak o zajęcie czasu podczas długiej podróży. Swoją drogą ciekaw jestem

    "Za moich czasów" zawsze sprawdzała się rozmowa. I śledzenie mapy.

    > twoich pomysłów na - powiedzmy - 12h jazdy autostradami. Akurat bajka na
    > DVD daje odpocząć rodzicom i jednocześnie zabawia dzieci (NIE bajki
    > przez 12h).

    Dzień z 12h autostradami jednym ciągiem to w ogóle jakaś patologia. To
    może dobre dla przedstawicieli handlowych, ale nie dla dzieci.

    [ciach]

    > Rozumiem, że ty od momentu, gdy twoje pociechy otworzą oczy do
    > zapadnięcia w sen nic innego nie robisz, tylko wychowujesz, edukujesz i
    > rozwijasz ;) Szczególnie, gdy jedziecie cały dzień samochodem...

    No, to byłoby raczej wskazane, nie uważasz?

  • 38. Data: 2011-03-01 10:14:20
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    =96

    > Planszowa do samochodu ? Odkad wprowadzili foteliki to niemozliwe w
    > ogole, a na naszych drogach to nie wiem czy i szachy magnetyczne
    > wystarcza.

    A skąd wiesz że to planszowa? Z nazwy linku? Jak tak, to ja przepraszam.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 39. Data: 2011-03-01 10:16:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Ja z reguły potrafię dzieciaki przegadać aż do ich zmęczenia ;)

    "Zapchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach i teraz, _na_siłę_
    próbujesz zainteresować tym innych." ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 40. Data: 2011-03-01 10:24:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-01 10:02, Andrzej Ława pisze:

    > To chyba nie na polskich drogach ;) Na polskich drogach to będzie tylko
    > źródło frustracji, bo przy tych nierównościach to ciężko będzie skupić
    > wzrok.

    Mam wrażenie, że jesteś cokolwiek odklejony od rzeczywistości. Trzymany
    w rękach telefon można spokojnie obsługiwać nawet podczas przejazdu
    przez polskie miasta.

    > "Za moich czasów" zawsze sprawdzała się rozmowa. I śledzenie mapy.

    Bo taka była konieczność - nie było gierek, PSP, DVD, MP3, ani nawigacji
    - łączyło się konieczne z pożytecznym.

    > Dzień z 12h autostradami jednym ciągiem to w ogóle jakaś patologia. To
    > może dobre dla przedstawicieli handlowych, ale nie dla dzieci.

    Ja tam wolę 4 dni w roku spędzić w podróży, żeby zażywać wszelkich zalet
    Adriatyku, zamiast celować w pogodę w Kołobrzegu. A nie mam wagonu kasy
    na 2t wycieczkę lotniczą + wypożyczenie samochodu.

    > No, to byłoby raczej wskazane, nie uważasz?

    Czy aby na pewno? A gdzie miejsce na samodzielność na przykład?

    Pozdr,