  • Data: 2011-02-28 10:27:20
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pwz <p...@o...eu> napisał(a):
    > [Dla dociekliwych: chodzi o spacyfikowanie ;-) dwojga dzieci, ktĂłre jadÄ&#65533;
    > w fotelikach, na dĹ&#65533;ugich trasach. StÄ&#65533;d pytanie o 2
    wyĹ&#65533;wietlacze.]

    > PomoĹźecie?
    > pwz

    Uzywam od trzech lat modelu LG, odtwarza DIVX - czasem takie filmy z ktorymi
    Manta sobie nieradzi i inne stacjonarne modele), DVD z plyt oraz z dongla USB
    (4 GB wiekszego nie mam). Krecony LCD mocowanie do zaglowka, ma przebiegu
    ponand 20 tkm ;). Bez tego nawet zabicie kroliczka niepomaga ;).

    tutaj link do podobnego

    http://allegro.pl/dp450-przenosne-dvd-lg-najtaniej-b
    edzin-i1480571729.html

    bateria dziala ponad 3,5 godzin, z USB ponad 5 ;). Podczas ogladania ze zrodel
    pradu NIE LADUJE baterii, super sprawa ;) chcesz ladowac wylacz odtwarzacz,
    bardzo zdrowe podejscie do trwalosci baterii.

    Moj jest katowane niemilosiernie i dziala (puk puk odpukac), aha ma wyjscia na
    sluchawki chyba nawet na dwie pary ;)

    Po jezdzie pakujesz w dedykowana torbe i masz w nosie ;)

    Druga opcja to ktorys z modeli Philipsa (nie polecam bo padaja) ktory ma w
    komplecie 2. LCD z mocowaniem, oraz SONY ale strasznie drogi, oba dzialaja na
    zasadzie "all in wszedzie" ;).

    Jedna uwaga, nie spotkalem sie niestety w tego typu firmowym sprzecie aby
    odtwarzal VCD, jak masz dzieciarnie to i pewnie jakies plyty z gazet to
    niestety trzeba przerabiac na mpg i zgrywac na dysk, ale w dobie DVD i DiVX,
    VCD powino byc juz wycofane ;).

    PS. nie wiem jaki masz pojazd, ale umiejscowienie LCD pomiedzy fotelami,
    blokuje Ci dostep do tylnych fotelikow, w razie odpukac czegos. Njazdrowsze
    jest na zaglowki lub "w" ale to gadzet, chyba ze non-stop siediz w aucie Twoj
    szofer ;) i pilnuje.

    pozdr