eGospodarka.plGrupypl.internet.polipodpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ? › Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?
    From: Wiesiek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw
    autorskich przez abonenta ?
    Date: Thu, 29 Jan 2004 10:01:20 +0100

    On Thu, 29 Jan 2004 09:41:32 +0100, futszaK <t...@s...pl> wrote:

    >zauważyłem ostatnio troche inną metode, a mianowicie trudno zmusić
    >małolata żeby przestał udostępniac Matrix-a bo jak mu sprawe wytoczą
    >to i tak nie będzie z czego ściągnąć, ale postrasdzenie providera
    >który dysponuje już jakimś majątkiem może okazać się torche bardziej
    >skuteczne (bo ten ma coś do stracenia)
    Ale co to da.. byla kaza 1 to latwo ja bylo wyciac. Producent pomyslal
    i wypuscil wersje 2, ktora juz tak latwo sie nie da zablokowac, ale
    jednak...
    Podobnie jest z innymi. Minal czas napstera, audiogalaxy. Tych p2p
    bedzie duzo i tego tak latwo sie opanowac nie da.
    Coprawda moge blokowac, ale ...
    1) malolat bedzie plakal rodzicom ze mu nie dziala i to moja wina ->
    rodzic bedzie nachodzil prezesa i bluzgal na mnie, pisal reklamacje
    etc.
    2) malolat namowi rodzicow do przeniesienia sie do innego ISP
    3) bedzie spamowal moj mailbox

    Po za tym walka z p2p to jak walka z wiatrakami. Wytepi sie jedno to
    drugie powstanie w jego miejsce.

    --
    Wiesiek