eGospodarka.plGrupypl.internet.polipodpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ? › Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?
  • Data: 2004-01-30 19:09:00
    Temat: Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> napisał w
    wiadomości news:20040130175535.L36398@shellma.zin.lublin.pl...

    > I teraz co, masz tego kogoś wyłączyć? Nie? Bo co, nie mam napisane
    > we From, że jestem Amercain Sratata Pictures?
    >
    > Może będziesz sniffować usera, by się upewnić, czy faktycznie
    > udostępnia coś nielegalnie? A kimże jesteś, Policją?..

    ???
    A Ty jesteś pewien, że piszesz teraz do mnie ? Czy jakiś wiec organizujesz ?

    Zadałem spokojne pytanie pełne merytorycznej treści, a Ty mi coś zaczynasz,
    zdaje się, insynuować. Więc, żeby nie było wątpliwości: póki co, to swego
    czasu ja miałem okazję dość często występować w roli klienta instytucji
    zajmującej się podsłuchiwaniem i ogólnie inwigilowaniem, więc się tym
    brzydzę. A że z tego wszystkiego wynikło coś takiego, że poznałem jak
    wygląda świat z drugiej strony, więc teraz po prostu staram się być
    ostrożny.

    Coś jeszcze w kwestii odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie ?

    Z#