  • Data: 2009-10-07 13:47:29
    Temat: Re: odporność obiektywu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Okt., 15:35, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:71c57dfd-bf25-4a28-aa80-538c5bb9eddc@
    e18g2000vbe.googlegroups.com...

    q14g2000vbi.googlegroups.com...

    > Widocznie za krótko korzystasz z usenetu.

    nie wyciagalbym takich wnioskow.
    korzystam moze od ok 1995 roku moze troche wczesniej a moze nieco
    pozniej - z cala pewnoscia zaczalem w ubieglym wieku.

    ale nie przeczytalem wszystkiego co tam mozna znalezc.

    Tak, Albertowi bez wątpienia
    > należy się nobel, i to w kilku innych dziedzinach również - podobnie jak
    > Arnoldowi Buzdyganowi, Expierdowi, Pszemolowi, LeoTarowi itd.

    nie znam tez wszystkich klasykow usenetu.

    wlasciwie podobnie jak chyba wszyscy najchetniej czytam samego
    siebie.