  • 71. Data: 2015-06-26 15:05:56
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 14:58, Ergie pisze:

    > Nadal nie zmienia to meritum - ten kot chiał pisac o Warszawie albo nie
    > podawał nazwy miasta albo ją podawał a nie pisał o swoim mieście "DC" -
    > to przyszło później i jest idiotyczne.

    I tu się różnimy - dla mnie idiotyczne jest pisanie bez pisania o jakie
    miasto chodzi, bo piszący zakłada, że jest to Warszawa.

    > ROTFL

    > To też, ale trole były zawsze i łatwo ich ignorować. No i trole zawsze
    > były w mniejszości. Dzieci neostrady niestety przyszły falą i "zabiły"
    > swoim poziomem wiele grup.

    Widocznie nie mam tych grup w czytniku. Z ciekawości - mając na uwadze
    nikłość usenetu - nie spytam się o całe grupy, tylko o konkretne
    usenetowe nicki osób będące dziećmi neostrady (chyba łatwo je wysupłać z
    tych ca. 100 osób)?

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2015-06-26 15:44:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Friday, June 26, 2015, 2:20:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Dopiero później dzieci neostrady zaczęły pisać "DC" zamiast Warszawa

    Ludzie pisali DC ZANIM powstała neostrada. I - skoro o tym nie wiesz,
    to jesteś tu za krótko, żeby to pamiętać.

    > czy Wawa. Może uważać że to jest cool, trendy czy cokolwiek, a ja
    > uważam że jest to idiotyczne.

    Chyba ty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2015-06-26 15:51:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > I tu się różnimy - dla mnie idiotyczne jest pisanie bez pisania o jakie
    > miasto chodzi, bo piszący zakłada, że jest to Warszawa.

    No to pisz o jakie miasto chodzi a nie "DC".

    > Widocznie nie mam tych grup w czytniku.

    Ciężko mieć coś co już "umarło".

    Dla przykładu:
    pl.rec.foto.cyfrowa - kiedyś bardzo prężna grupa - załamała się po tym jak
    liczba dzieci neostrady przewyższyła liczę normalnych użytkowników i grupa
    ze sprzętowej zmieniła się w miejsce wojenek systemowych.

    > Z ciekawości - mając na uwadze
    > nikłość usenetu - nie spytam się o całe grupy, tylko o konkretne
    > usenetowe nicki osób będące dziećmi neostrady (chyba łatwo je wysupłać z
    > tych ca. 100 osób)?

    Ty tak na poważnie? Oczekujesz że ja sobie teraz otworzę archiwum grupy za
    np. ostatni miesiąc i ponownie przejrzę wszystkie posty???

    Że tak delikatnie zapytam: pojebało Cię?

    A może oczekujesz że ja sobie gdzieś na bieżąco ich notuję i mam już gotowa
    listę?

    Człowieku, mam lepsze rzeczy do roboty! Jak widzę wpis trolla, idioty lub
    dziecka neostrady to go pomijam i tyle a nie zapamiętuję. Mój KF ma tylko
    jedną pozycję i to nie z tej grupy - ot jakiś troll co jak mu kilka razy
    udowodniłem pisanie głupot to zrobił się agresywny i tyle.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 74. Data: 2015-06-26 16:05:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 15:51, Ergie pisze:
    > Ty tak na poważnie? Oczekujesz że ja sobie teraz otworzę archiwum grupy
    > za np. ostatni miesiąc i ponownie przejrzę wszystkie posty???

    Nicki najpopularniejszych usenetowiczów się pamięta.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2015-06-26 16:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 14:28, J.F. pisze:

    >To idiotyczne, przecież zegarek nie chodzi, tylko się go nosi,
    >względnie: się kręci.

    Idiotyczne. Ale jak sie przez dwa wieki przyzwyczailsmy, to nie dziwi,
    ze inny mechanizm tez "chodzi".
    Co usprawiedliwia samochod, ale nie zmienia idiotyzmu :-)

    Tak nawiasem mowiac w zegarze z wahadlem to tego krecenia nie widac

    >Że samochód to idiotyczny wyraz?

    Nie, ze uzywanie czegos zmazuje idiotyzm :-)

    J.

  • 76. Data: 2015-06-26 16:56:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 16:20, J.F. pisze:

    > Idiotyczne. Ale jak sie przez dwa wieki przyzwyczailsmy, to nie dziwi,
    > ze inny mechanizm tez "chodzi".
    > Co usprawiedliwia samochod, ale nie zmienia idiotyzmu :-)

    No dobrze, ale jak nazwałbyś osobnika, który na grupie widząc post ze
    słowem samochód trollowałby, że to idiotyczne słowo.

    > Nie, ze uzywanie czegos zmazuje idiotyzm :-)

    Bo tak jest.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2015-06-26 18:03:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nicki najpopularniejszych usenetowiczów się pamięta.

    "się"? To że Ty pamiętasz to Twoja sprawa, ja nie przywiązuję do tego wagi
    kto ile pisze.

    Owszem pamiętam nicki _niektórych_ użytkowników ale bynajmniej nie tych co
    najwięcej pisali ale takich którzy coś _wartościowego_ napisali. Ot np.
    Marek Lewandowkski który na pl.rec.foto.cyfrowa prowadził "wykłady gościnne"
    pięknie wyjaśniał sprawy akumulatorów i matryc. Jego wypowiedzi były tak
    wartościowe że zebrane w PDF bardzo długo krążyły w necie już dawno po tym
    jak przestał pisywać.

    Pamiętam jeszcze Marka Wyszomirskiego (makro), Janko Muzykanta (testy i
    m42), Jarka Grabka (kotlety) i Jakuba Jewułę (skanowanie). Ci ludzie wnieśli
    sporo do mojego życia.

    Ale już np. z grupy modelarskiej którą czytywałem przez jakieś 10 lat nie
    wymienię nikogo - jak bym zobaczył nicki to bym sobie przypomniał kto jest
    kto ale jakoś nikogo szczególnie nie zapamiętałem.

    Ale abym miał pamiętać dzieci neostrady to bym musiał być jakimś masochistą
    co nie ma nic do roboty i całymi dniami rozpamiętuje co kto napisał.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 78. Data: 2015-06-26 18:08:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    ..

    > Ludzie pisali DC ZANIM powstała neostrada. I - skoro o tym nie wiesz,
    > to jesteś tu za krótko, żeby to pamiętać.

    "dzieci neostrady" to późniejsze określenie na pewną grupę osób która
    istniała już _wcześniej_ tylko nie miała tak jednoznacznej pejoratywnej
    nazwy.
    Jak tego nie wiesz to "jesteś tu za krótko, żeby to pamiętać."

    > Chyba ty.

    Tak _ja_. Ja uważam że pisanie o Warszawie "DC" jest idiotyczne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 79. Data: 2015-06-26 18:20:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Friday, June 26, 2015, 6:08:35 PM, you wrote:

> [...]
    > nazwy.
    > Jak tego nie wiesz to "jesteś tu za krótko, żeby to pamiętać."

    Nie da się być dłużej w polskim usenet'cie niż jestem ja i kilka
    innych osób. I łatwo to sprawdzić. Bo ja się nie ukrywam za nickiem.

    Jesteś idiotyczny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2015-06-26 21:08:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    ..

    >Nie da się być dłużej w polskim usenet'cie niż jestem ja i kilka
    >innych osób.

    Co to jest "usenet'cie"?