  • 61. Data: 2015-06-26 13:56:29
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:mmjdp2$6u1$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-06-26 o 13:23, Ergie pisze:

    >Już sam fakt uznania czegoś, co używa się od lat, za idiotyczne, jest
    >idiotyczne.

    A nie - to, ze cos jest idiotyczne, nie znaczy, ze nie moze przez lata
    czy wieki obowiazywac czy byc uzywane :-)

    J.

  • 62. Data: 2015-06-26 14:00:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 13:56, J.F. pisze:

    > A nie - to, ze cos jest idiotyczne, nie znaczy, ze nie moze przez lata
    > czy wieki obowiazywac czy byc uzywane :-)

    Niemniej jednak wówczas fakt używania wyklucza zarzut idiotyczności. Na
    przykład nie można twierdzić, że samochód jest słowem idiotycznym,
    ponieważ auto nie chodzi, tylko jeździ.

    Pomijając już fakt, że sam zarzut o idiotyczności DC jest z gruntu
    fałszywy, ponieważ jest to przemyślany skrót, mający swoje uzasadnienie
    także właśnie w pewnej ironii.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2015-06-26 14:00:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup

    >Np. to ze piesi maja coraz więcej przywilejów?
    >Cały cywilizowany świat tak funkcjonuje. Im bardziej rozwinięty kraj,
    >tym mniejsze prawa dla samochodziarzy.

    No ba, w takim jednym to przed samochodem musi isc czlowiek z czerwona
    flaga i ostrzegac pieszych ...

    J.

  • 64. Data: 2015-06-26 14:19:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-06-26 o 13:56, J.F. pisze:

    >Niemniej jednak wówczas fakt używania wyklucza zarzut idiotyczności.

    Jeśli "niemniej jednak" to jednak nie wyklucza. Kontynuuj.

  • 65. Data: 2015-06-26 14:20:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > A skrót nie jest idiotyczny, ma zupełnie rozsądne uzasadnienie.

    Wiesz co znaczy "default"?

    Dawno, dawno temu na grupach ogólnopolskich (bo prężnie działały tez
    lokalne) aby był porządek to jak ktoś pytał o mechanika w Wrocławiu to
    pytał np. "Gdzie wtryskiwacze [WROC]", a jak w poznaniu to "Gdzie
    wtryskiwacze [POZ]" a jak w Warszawie to pytał "Gdzie wtryskiwacze [WAWA]"
    albo po prostu "Gdzie wtryskiwacze". Bez idiotycznego "DC". Wartość domyślna
    nie musi krzyczeć że jest wartością domyślną!

    Dopiero jak ktoś tego nie rozumiał to mu inni tłumaczyli że skoro nei podał
    miasta to znaczy że chodzi o "miasto domyślne".

    Dopiero później dzieci neostrady zaczęły pisać "DC" zamiast Warszawa czy
    Wawa. Może uważać że to jest cool, trendy czy cokolwiek, a ja uważam że jest
    to idiotyczne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 66. Data: 2015-06-26 14:20:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >No ba, w takim jednym to przed samochodem musi isc czlowiek z czerwona
    >flaga i ostrzegac pieszych ...

    A cos z sensem wykrztusisz?

  • 67. Data: 2015-06-26 14:28:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Niemniej jednak wówczas fakt używania wyklucza zarzut idiotyczności.
    >Na
    >przykład nie można twierdzić, że samochód jest słowem idiotycznym,
    >ponieważ auto nie chodzi, tylko jeździ.

    Ale to nadal jest idiotyczne, tylko, ze sie przyzwyczailismy.

    P.S. Kto wlasciwie wymyslil slowo "samochód" ?

    PPS. Wtedy to nie musialo byc takie idiotyczne - zegarek tez
    "chodził". Nadal chodzi.

    >Pomijając już fakt, że sam zarzut o idiotyczności DC jest z gruntu
    >fałszywy,

    Ale ja nie o DC, tylko o twoim twierdzeniu na temat idiotycznosci :-)

    J.

  • 68. Data: 2015-06-26 14:36:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 14:20, Ergie pisze:

> [...]
    > [WAWA]" albo po prostu "Gdzie wtryskiwacze". Bez idiotycznego "DC".
    > Wartość domyślna nie musi krzyczeć że jest wartością domyślną!

    Sęk w tym, że właśnie nie jest tak, że Warszawa jest miastem domyślnym i
    wie to każdy, kto mieszka poza Warszawą. Uznawanie jej za domyślność
    było właśnie błędem. Stąd ten ironiczny skrót "default city".

    > Dopiero jak ktoś tego nie rozumiał to mu inni tłumaczyli że skoro nei
    > podał miasta to znaczy że chodzi o "miasto domyślne".

    Nie, nie, właśnie temu pytającemu wypominano brak miasta, dodając z
    przekąsem, że pewnie chodzi o Warszawę.

    > Dopiero później dzieci neostrady zaczęły pisać "DC" zamiast Warszawa czy
    > Wawa. Może uważać że to jest cool, trendy czy cokolwiek, a ja uważam że
    > jest to idiotyczne.

    Ja to znam tylko z usenetu. Dzieci neostrady tu nie ma, co najwyżej
    trochę kiepskich 50-letnich trolli.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2015-06-26 14:38:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 14:28, J.F. pisze:

    > Ale to nadal jest idiotyczne, tylko, ze sie przyzwyczailismy.
    >
    > P.S. Kto wlasciwie wymyslil slowo "samochód" ?
    >
    > PPS. Wtedy to nie musialo byc takie idiotyczne - zegarek tez "chodził".

    To idiotyczne, przecież zegarek nie chodzi, tylko się go nosi,
    względnie: się kręci.

    > Nadal chodzi.

    > Ale ja nie o DC, tylko o twoim twierdzeniu na temat idiotycznosci :-)

    Że samochód to idiotyczny wyraz? No, moja 3-letnia córka mogła by się
    śmiać, dzieci się często śmieją biorąc dosłownie budowę słów, ale takie
    zdziecinnienie u dorosłych?

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2015-06-26 14:58:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Sęk w tym, że właśnie nie jest tak, że Warszawa jest miastem domyślnym i
    > wie to każdy, kto mieszka poza Warszawą.

    De facto jest (była) kto był z innego miasta to pisał jasno o jakie miasto
    mu chodzi.

    > Uznawanie jej za domyślność
    > było właśnie błędem.

    Może i było błędem ale _działało_ w _praktyce_.

    > Stąd ten ironiczny skrót "default city".

    > Nie, nie, właśnie temu pytającemu wypominano brak miasta, dodając z
    > przekąsem, że pewnie chodzi o Warszawę.

    Nadal nie zmienia to meritum - ten kot chiał pisac o Warszawie albo nie
    podawał nazwy miasta albo ją podawał a nie pisał o swoim mieście "DC" - to
    przyszło później i jest idiotyczne.

    > Ja to znam tylko z usenetu. Dzieci neostrady tu nie ma,

    ROTFL

    > co najwyżej
    > trochę kiepskich 50-letnich trolli.

    To też, ale trole były zawsze i łatwo ich ignorować. No i trole zawsze były
    w mniejszości. Dzieci neostrady niestety przyszły falą i "zabiły" swoim
    poziomem wiele grup.

    Pozdrawiam
    Ergie