  • 31. Data: 2015-06-25 22:21:33
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    --A nowe przepisy dopiero po sprawie Froga ...

    sprawa Froga skompromitowala rzad do reszty ... jest nie do pomyslenia aby
    premier 40 milionowego kraju UE musial komentowac sprawe zwyklego furiata
    drogowego:
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,premier-
    lada-moment-policja-zatrzyma-furiata-drogowego,12560
    0.html
    ---
    Ponownie chciałem powiedzieć, że jazda Froga bardzo mi się podobała :-) Nie
    to, że należy tak jeździć, ale żeby tak pojechać to trzeba mieć jaja :-)

  • 32. Data: 2015-06-25 22:22:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Przemku - byłbys w stanie zrobic cos z cytowaniem, coby mozna z Toba
    normalnie dyskutowac?
    ---
    Zapomniałeś magiczne słowo wypowiedzieć

  • 33. Data: 2015-06-25 22:24:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    Ja bym to zweryfikował obniżeniem jeszcze do 30 w terenie zabudowanym
    + fotołapka wydłużająca przy przekroczeniu na najbliższym
    skrzyżowaniu czerwone o 100%. Wszystkim stojącym wyświetlać na
    wyraźnie nr rej pojazdu, dzięki którym mają dłuższy postój. Problem z
    przekraczaniem byłby rozwiązany.
    ---
    A jakby tak zlikwidować tablice rejestracyjne

  • 34. Data: 2015-06-26 07:41:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-06-25 17:37, Ghost wrote:

    >Dużo jak dużo. W DC jak wszyscy jeżdzili +20, tak jeżdzą.

    District Columbia?

  • 35. Data: 2015-06-26 07:44:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 07:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > District Columbia?

    Pierwszy raz w internetach?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-06-26 08:03:04
    Od: p...@g...com

    -- Ale co nazywasz kompromitacja - ze premier sie wypowiada w sprawie jednego pirata,
    ze pirat tak jezdzi po Warszawie, czy ze sie przez pare miesiecy organy kloca co
    mozna mu zrobic ?

    w sumie to oba tematy ... mnie jako end usera gxxx obchodza klopoty premiera z
    personelem czy durnymi przepisami ... zwisa mi to mowiac kolokwialnie :-) wiec albo
    ogarnie ten burdel i przestanie sie osmieszac albo przestanie byc premierem :-) no
    dobra ucieczka tez jest jakims wyjsciem ale wtedy wszystkie niedokonczone sprawy
    przechodza na nastepczynie i nie ma taryfy ulgowej ...

    P.

  • 37. Data: 2015-06-26 08:09:24
    Od: p...@g...com

    --Jaki to temat "był gorący od wejścia do UE"? Bo zdaje się tutaj piszemy o
    odbieraniu PJ.

    poprawa bezpieczenstwa na drogach w ktorej miesci sie m.in. obebranie PJ na czas
    okreslony ... pokrewne tematy to pierwszenstwo rowerzysty (2011 rok)
    http://regiomoto.pl/portal/bezpieczenstwo/rowerzysci
    -przepisy-drogowe-czyli-kto-i-kiedy-ma-pierwszenstwo
    i pieszy na pasach:
    http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Kraj/Nowe-p
    rzepisy-drogowe.-Piesi-maja-miec-pierwszenstwo-00007
    485
    to wszystko mozna bylo zrobic duzo wczesniej ale POlitycy zajeci byli widocznie
    wazniejszymi sprawami ...

    P.

  • 38. Data: 2015-06-26 08:35:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-26 07:41, Ghost wrote:

    > District Columbia?

    Powitać na usenecie;)

    Shrek.

  • 39. Data: 2015-06-26 09:03:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    odbieraniu PJ.

    >poprawa bezpieczenstwa na drogach w ktorej miesci sie m.in. obebranie PJ na

    Może zapytaj mamę w którym roku polska weszła do UE.

    >to wszystko mozna bylo zrobic duzo wczesniej ale POlitycy zajeci byli
    >widocznie wazniejszymi sprawami ...

    Dlaczego POlitycy skoro twoim zdaniem sprawa jest wałkowana od 2004 (tak,
    misiu, to w 2004 roku polska weszła do UE).

  • 40. Data: 2015-06-26 09:04:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-06-26 07:41, Ghost wrote:

    >Powitać na usenecie;)