  • 21. Data: 2015-06-25 17:33:33
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4a7b94f0-5305-4edf-befb-bcbbff51f5dc@go
    oglegroups.com...

    >--klamstewka, klamstwa, statystyka, czy rzeczywiscie nowe przepisy
    >poprawily bezpieczenstwo ?

    >nasuwa sie proste pytanie dlaczego nie zrobiono tego wczesniej i na czyje
    >konto zaliczyc te wszystkie niepotrzebne ofiary ?

    Przecież cały czas cos kombinują, a miszczowie pms cały czas kręcą nosami,
    im zabiegi skuteczniejsze tym bardziej kręcą. Renceopadajom.

  • 22. Data: 2015-06-25 17:35:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >--mówisz, że reszta polityków po wszystkich partiach nie rzuca
    >populistycznych hasełek obiecując wszystkim, że będą piękni, młodzi, zdrowi
    >i bogaci?

    >dawac puste obietnice a nic nie robic przez 8 lat to dwie rozne sprawy,
    >zreszta nikt nie oczekuje cudow wystarczy ruszyc dupe i wziac sie do roboty
    >... temat od wejscia do UE byl goracy a mimo to nic nie zrobiono

    Jaki to temat "był gorącu od wejścia do UE"? Bo zdaje się tutaj piszemy o
    odbieraniu PJ.

  • 23. Data: 2015-06-25 17:37:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Ja tam tego spowolnienia nie bardzo zauwazam :-)

    Ja zauważam, praktycznie wszędzie ruch jest spokojniejszy, dużo
    spokojniejszy.

  • 24. Data: 2015-06-25 17:48:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-25 17:37, Ghost wrote:

    > Ja zauważam, praktycznie wszędzie ruch jest spokojniejszy, dużo
    > spokojniejszy.

    Dużo jak dużo. W DC jak wszyscy jeżdzili +20, tak jeżdzą. U nas od
    zawsze przestrzegało się ograniczeń, ino nie w km/h a milach/h;)

    Jedyna różnica, że w tunelu na Wisłostradzie ludziki jeżdzą jakie 70-80
    a nie 90-100 bo boją się, że pewnego dnia spotkają radiowóz i holownik
    na przystanku , choć tak po prawdzie to poza obroną fotoradaru przy
    pseudoskrzyżowaniu z Karową to ograniczenie nie ma żadnego sensu (może
    hałas na przystanku w tunelu, ale po pierwsze prawie nikogo tam nie ma,
    a po drugie i tak jest nie do wytrzymania - dlatego misków bym się tam
    nie spodziewał - od razu pierdolca dostaną i się zwiną).

    Shrek.

  • 25. Data: 2015-06-25 18:27:18
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Shrek" wrote in message news:mmh7t7$pe$1@node1.news.atman.pl...

    > Dużo jak dużo. W DC jak wszyscy jeżdzili +20, tak jeżdzą. U nas od zawsze
    > przestrzegało się ograniczeń, ino nie w km/h a milach/h;)

    Przez pierwsze dwa tygodnie po wprowadzeniu zmian w prawie rzeczywiście
    jeździli wolniej - na Hynka jak jechałem +10 (czyli 70), prawie nikt mnie
    nie wyprzedzał. Teraz wróciło do normy - jeżdżą tam 80+ (wieczorem).

    --
    Axel

  • 26. Data: 2015-06-25 18:52:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 12:34:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > klamstewka, klamstwa, statystyka, czy rzeczywiscie nowe przepisy
    > poprawily bezpieczenstwo ?
    >
    > Jesli ludzie w miastach zwolnili, to smiertelnych moze byc mniej, ale
    > wczesniej 100 w miescie to raczej na jakiejs dobrej drodze, bez
    > pieszych ...

    Nie wiem czy statystyki sa prawdziwe, ale w mojej okolicy (wiocha
    podkrakowska, drogi wojewodzkie) ludzie zwolnili. Jest to bardzo wyraznie
    widoczne.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 29. Data: 2015-06-25 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --A ze lubie zap*, to popieram PO ... czy raczej popieralem poki nie
    > zaczeli rzadzic :-)
    >
    > nie podsuwaj konkurencji pomyslow :-) takie uproszczenia wbrew pozorom
    > sa strasznie chwytliwe

    Przemku - byłbys w stanie zrobic cos z cytowaniem, coby mozna z Toba
    normalnie dyskutowac?

  • 28. Data: 2015-06-25 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    >
    > PO caly czas u koryta i teraz 5 minut przed wyborami zgrywa sie na
    > zbawce narodu ? populistyczna zagrywka spietranych POlitykow :-)

    To ma jednak drugorzedne znaczenie. Zreszta mozna zgodnie z prawda
    stwierdzic, ze stopniowali.

    Pytanie, czy to prawda. bo tez słyszałem o tym bezprecedensowym spadku i
    zastanawiam sie czy to prawda, zwłaszcza, ze jak byla mowa o długim
    weekendzie to mowiono znowu ze ofiar jest prawie dokładnie tyle samo co rok
    wczesniej.

  • 27. Data: 2015-06-25 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dalej - czy ten narod zdaje sobie sprawe, ze moze stracic PJ na
    > jakiejs Iskrze, czy zaslonietej tablicy.

    To jest odrebna kwestia.
    Sensownosc przepisu to jedno.
    Burdel w prawodawstwie i nieuporzadkowanie kwesti bezprawnej homologacji
    iskier czy tez uzywania innych "mierników" to jest inna kwestia.

  • 30. Data: 2015-06-25 19:16:04
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wszystkim stojącym wyświetlać na wyraźnie nr rej pojazdu, dzięki którym
    > mają dłuższy postój.

    To w DC na wszystkich tablicach musialo by sie swiecic: "GALAS".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa