  • 41. Data: 2015-06-26 09:04:48
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mmiosh$hov$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-06-26 o 07:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    >Pierwszy raz w internetach?

    Nie.

  • 42. Data: 2015-06-26 09:09:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-26 09:04, Ghost wrote:

    > Witam nowicjusza.

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
    chody/olPBsBrS1Ec

    2002...

    Shrek.

  • 43. Data: 2015-06-26 09:16:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-06-26 09:04, Ghost wrote:

    >https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.sam
    ochody/olPBsBrS1Ec

    >2002...

    >Shrek.

    noji?

  • 44. Data: 2015-06-26 09:30:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-26 09:16, Ghost wrote:

    chody/olPBsBrS1Ec

    No i od początku wieków na tej grupie każdy wie o co chodzi, a ty
    urywasz się z choinki, imputując reszcie, że to oni są nowicjuszami.

    Shrek.

  • 45. Data: 2015-06-26 09:35:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-06-26 09:16, Ghost wrote:

    >No i od początku wieków na tej grupie każdy wie o co chodzi, a ty

    2002 to początki wieków?

    BTW i od tych samych "początków" określenie jest idiotycznie pretensjonalne

    >urywasz się z choinki,

    Bynajmniej

    >imputując reszcie, że to oni są nowicjuszami.

    Jesteś reszta?

    Misiek, chciałeś bym cię powitał w usenecie, wiec to uczyniłem - nie imputuj
    mi swoich projekcji.

  • 46. Data: 2015-06-26 10:06:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-26 09:35, Ghost wrote:

    > 2002 to początki wieków?

    Fakt od przełomu. Masz mnie;)

    > BTW i od tych samych "początków" określenie jest idiotycznie pretensjonalne

    Przykro mi. Dla ciebie pretensjonalne, dla mnie po prostu zabawne:P

    Shrek.

  • 47. Data: 2015-06-26 10:25:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-06-26 09:35, Ghost wrote:

    >Przykro mi.

    Naprawdę?

  • 48. Data: 2015-06-26 10:46:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-26 10:25, Ghost wrote:

    > Naprawdę?

    Tak - trochę mi przykro, że tak słabo u ciebie z poczuciem humoru. Ale
    trudno.

    Shrek.

  • 49. Data: 2015-06-26 11:47:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-06-26 10:25, Ghost wrote:

    >Tak - trochę mi przykro, że tak słabo u ciebie z poczuciem humoru. Ale
    >trudno.

    U mnie?

  • 50. Data: 2015-06-26 11:52:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 11:47, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > U mnie?

    Dużo masz jeszcze takich głupich pytań w zanadrzu?

    --
    Liwiusz