  • Data: 2015-06-30 09:33:31
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-30 o 09:19, Ergie pisze:

    > Ech po raz ostatni bo szkoda czasu na tłumaczenie takich podstaw:

    Nie dogadamy się, zupełnie nie ogarniasz tematu. Najpierw piszesz o
    osobach nie znających historii, a potem że te osoby jednak musiały coś
    przeczytać, aby taki skrót wykoncypować (ale to też błąd, bo skrót
    powstał wśród zastanych grupowiczów, a nie nowych).

    > Aha :-)
    >
    > Wybacz nie jestem na poziomie przedszkola by używać argumentów "a pani
    > powiedziała..." gdy dyskusja jest o czymś co każdy może sobie w archiwum
    > sprawdzić.

    > Ale dyskusja nie jest o mnie tylko o pisaniu "DC"

    To nie używaj nic nie znaczących argumentów "ja tak uważam", to nie
    będzie dyskusji o tobie.

    >, więc pisząc o mnie
    > Roman przyznał się do braku argumentów - tylko tyle. Nie pierwszy i nie
    > ostatni raz.

    Nadal nie rozumiesz - pierwszym przyznającym się do braku argumentów
    byłeś ty, stosując argument "bo ja tak uważam".

    --
    Liwiusz