  • Data: 2015-06-30 10:41:55
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mmtgoj$afs$...@n...news.atman.pl...

    > Nie dogadamy się, zupełnie nie ogarniasz tematu. Najpierw piszesz o
    > osobach nie znających historii, a potem że te osoby jednak musiały coś
    > przeczytać,

    No i? Nie wystarczy cos przeczytać aby znać historię. Zobaczyli idiotyczny
    skrót i nie znali jego historii i zaczęli go w idiotyczny sposób używać.

    > aby taki skrót wykoncypować (ale to też błąd, bo skrót
    > powstał wśród zastanych grupowiczów, a nie nowych).

    Wśród zastanych dzieci neostrady, a nie normalnych użytkowników. Dzieckiem
    neostrady można być wiele, wiele lat - po prostu nie każdy z tego wyrasta.

    > To nie używaj nic nie znaczących argumentów "ja tak uważam", to nie
    > będzie dyskusji o tobie.

    ROTFL

    http://sjp.pl/dyskusja

    Rozumiesz czym w ogóle jest dyskusja? To wymiana poglądów:

    http://sjp.pl/pogl%C4%85d

    Ty możesz nie mieć własnych ja je mam.

    > Nadal nie rozumiesz - pierwszym przyznającym się do braku argumentów
    > byłeś ty, stosując argument "bo ja tak uważam".

    Zajrzyj do słownika i jak ogarniesz czym jest dyskusja to pogadamy na razie
    żegnam.

    Pozdrawiam
    Ergie