  • 71. Data: 2010-12-22 12:09:32
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/12/2010 00:42, Massai wrote:

    > To jest wnioskowanie. Owszem, uzasadnione i logiczne, ale tylko
    > wnioskowanie.

    Maasai, kazdy cywilizowany swiat ma takie systemy, kazdy kto uwazal na
    fizyce w podstawowce wie, ze to jest dowod na przekroczenie predkosci.
    Przestan wiec dorabiac ideologie na poziomie budki z piwem i zacznij
    jezdzic przepisowo, nie bedziesz miec dylematow.

    Kamil

  • 72. Data: 2010-12-22 12:10:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/12/2010 19:43, Massai wrote:

    > Jak chcesz ukarać kierowcę który pokonywał trasę gdzie były miejscowe
    > ograczenia prędkości do np. 80, a przez resztę drogi - 130?
    > Zrobił średnią 140 km/h.
    > A jak zrobił średnią 120 km/h? Przekroczył czy nie przekroczył? O ile,
    > w którym miejscu?

    Nie wazne o ile i w ktorym miejscu, przekroczyl wiec zostanie ukarany.
    Naprawde nie wiem, czego tutaj nie rozumiesz.

    Kamil

  • 73. Data: 2010-12-22 12:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisal w
    > Niestety jest to fikcja, bo zobacz - za przekroczenie predkosci
    > karany
    > jest prowadzacy pojazd, który przekroczyl w okreslonym miejscu
    > predkosc
    > o okreslona wartosc.
    > Jak zaczynamy sie bawic w karanie za wywnioskowana predkosc
    > chwilowa,
    > na podstawie predkosci sredniej -

    Ale o co chodzi - on na podanym odcinku w podanym okresie czasu
    przekroczyl predkosc dozwolona.

    > to o ile w czesci przypadków od biedy
    > mozna okreslic prowadzacego, jak nie ma dwóch kierowców w
    > samochodzie,

    To samo co z radarem - prosze podac sprawce lub zostanie pan
    ukarany ..

    > bo w takim przypadku nawet na austradzie mogli sie zatrzymac i
    > zmienic
    > za kierownica (na autostradzie MUSZA byc miejsca do zatrzymania w
    > razie
    > potrzeby), to juz okreslenie miejsca i wartosci jest
    > nieprecyzyjne.

    Jak sie przesiada, to nieprzepisowej sredniej nie bedzie. No chyba
    ze na odcinku 100km :-)

    Szukasz problemow tam gdzie ich nie ma :-) Sad uwierzy wydrukowi i
    cie ukarze.
    Owszem - mozna sie probowac bronic ze prowadzilismy po polowie,
    ale trzeba by jeszcze dwie podobne osoby na fotce, albo zeznawac ze
    sie czesto zmienialo.

    Tylko ze to pewnie nie bedzie dzialalo na odleglosc 100km, bo sie
    po prostu nie oplaca - kierowca duzej sredniej nie wyciagnie, za
    duzo roboty, za maly mandat.
    No chyba ze automatycznie drukowany w bramce autostrady :-)

    J.

  • 74. Data: 2010-12-22 12:17:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Gru, 12:03, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > to juz okreslenie miejsca i wartosci jest nieprecyzyjne.

    miejsca nie znamy (ale zaden przepis tego chyba nie wymaga?)
    wartosc? znamy - predkosc jest funkcja ciagla, i na mierzonym odcinku
    przynajmniej raz pojazd musial!!! jechac z predkoscia chwilowa rowna
    dokladnie sredniej...

    WS

    PS. ze zmiana kierowcow oczywiscie jest problem ;)

  • 75. Data: 2010-12-22 13:11:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-22, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Nie wazne o ile i w ktorym miejscu, przekroczyl wiec zostanie ukarany.
    > Naprawde nie wiem, czego tutaj nie rozumiesz.

    To jeszcze powiedz kto przekroczył.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 76. Data: 2010-12-22 13:37:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > To samo co z radarem - prosze podac sprawce lub zostanie pan ukarany ..

    Nie sprawce a tego komu powierzyl.

  • 77. Data: 2010-12-22 13:44:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/12/2010 12:11, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > To jeszcze powiedz kto przekroczył.

    Ten, ktory jechal samochodem o numerach AB 12345?

    Kamil

  • 78. Data: 2010-12-22 13:47:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > A to jest jakiś przepis nakazujący się spowiadać przed policjantem jaką
    > trasą jechałem?

    To nawet przed sądem nie musisz tego wykazywać :-)

> [...]
    > Zrobił średnią 140 km/h.
    > A jak zrobił średnią 120 km/h? Przekroczył czy nie przekroczył? O ile,

    Ale chodzi o mierzenie na odcinkach gdzie prędkość dopuszczalna nie zmienia
    się takich właśnie jak autostrada gdy przekraczanie tej prędkości zwykle
    skutkuje przekroczeniem średniej.

  • 79. Data: 2010-12-22 15:14:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-22, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ten, ktory jechal samochodem o numerach AB 12345?

    Jechałem ja i szwagier, co stację benzynową się zamienialiśmy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 80. Data: 2010-12-22 15:20:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/12/2010 14:14, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Jechałem ja i szwagier, co stację benzynową się zamienialiśmy.

    Patrz pan, czyli dokladnie tak samo tlumaczenie, jak w przypadku zdjecia
    z FR, za ktore tak czy inaczej ktos zaplaci.

    Kamil