  • Data: 2010-12-21 00:42:06
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 23:27, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Przepisy dotyczą prędkości chwilowej - to powinno być dla każdego
    > oczywiste, bo inaczej każdy pomiar z radaru można by oprotestować
    > "panie, ale ja się wlokłem przez ostatnią godzinę w korku, więc
    > średnią mam o połowę niższą, odwalcie się".

    ale tu mamy sytuacje odwrotna: majac predkosc srednia (zmierzona
    legalizowanym sprzetem, czyli wiarygodna dla sadu) mozemy byc pewni,
    ze, zeby ja osiagnac przez pewien odcinek czasu pojazd MUSIAL ! jechac
    z predkoscia chwilowa nie mniejsza niz ta srednia, czyli jesli na
    calym odcinku pomiaru bylo to zabronione, to na 100% kierowca popelnil
    wykroczenie... moze sie tylko cieszyc, ze ukarany jest za wartosc
    srednia, bo makszymalna byla wieksza - jedyna moz.liwosc, zeby nie
    byla wiksza, a tylko rowna tej sredniej to przejechanie calego odcinak
    z ta srednia predkoscia, co praktycznie jest niemozliwe)

    WS