  • Data: 2011-10-22 14:53:57
    Temat: Re: od eksperymentu do towaru (light field photography)
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/10/2011 14:57, Marcepan wrote:

    > Na chromowanej obudowie tego poidełka widać w odbiciu jakim aparatem
    > było wykonane to zdjęcie. Powiększ i wyostrz a się zdziwisz.

    Nie widzę odbicia aparatu, zbyt mało ostre to zdjęcie.

    Nic to, na pewno też masz doktorat z pól świetlnych i zaraz mnie
    uświadomisz dlaczego aparaty plenoptyczne raytrix i lytro nie mają prawa
    istnieć, a zdjęcia to oszustwo. Czekam.

    B.

    PS. Na zdjęciu http://graphics.stanford.edu/papers/lfcamera/ też jest
    aparat plenoptyczny, tyle że w oparciu o kadłub średnioformatowy. Chyba
    było to dyskutowane na tej grupie lata temu; tutaj więcej o teorii
    http://graphics.stanford.edu/projects/lightfield/