  • 1. Data: 2010-12-11 19:50:20
    Temat: obwodnica Jaworzna....omijamy A4
    Od: "BENY" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wlasnie w faktach na TVNie mowili o tym, ze otwarta zostala obwodnica
    Jaworzna dzieki ktorej omijamy bramki w Brzeczkowicach
    Cos o tym: http://tnijurl.com/07e4314f639b/

    Czy ktos ma mapke jak to wyglada w tej chwili? Jaki zjazd z A4 to zjazd na
    ta 3,5km droge? Czy da sie skorzystac z niej w obie strony?

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 2. Data: 2010-12-11 20:04:24
    Temat: Re: obwodnica Jaworzna....omijamy A4
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-11 19:50, BENY pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktos ma mapke jak to wyglada w tej chwili? Jaki zjazd z A4 to zjazd na
    > ta 3,5km droge? Czy da sie skorzystac z niej w obie strony?
    Poszukaj w tematach o A$ i stalexporcie z ostatnich 2 tygodniach -
    pisalem o tym ze 4 razy

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-11 20:05:43
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-11 20:04, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Poszukaj w tematach o A$ i stalexporcie z ostatnich 2 tygodniach -
    > pisalem o tym ze 4 razy
    http://www.jaworzno.pl/poligon/mmarzynski/pierwsza/r
    ajdowe-otwarcie-drogi
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-12-11 20:18:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:05:43 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > http://www.jaworzno.pl/poligon/mmarzynski/pierwsza/r
    ajdowe-otwarcie-drogi

    2.7 km to jeszcze nie obwodnica Jaworzna - conajwyżej dzielnicy Dąbrowa
    Narodowa i osiedla Stałego. Robienie z tego szumu jest w tym momencie
    conajmniej nierozsądne - cały ruch poleci zakorkuje sie w Byczynie, gdzie
    przechodzi przez środek wsi, z dwoma przejściami dla pieszych i światłami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-12-11 20:23:54
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-11 20:18, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > przechodzi przez środek wsi, z dwoma przejściami dla pieszych i światłami.
    Ale i tak sie oplaca jechac ta pseudo obwodnica aby zaoszczedzic
    kilkanascie pln za bramki w Brzeczkach :-) Nie wspomne o wlocie/wylocie
    z Jaworzna na Myslowice/Sosnowiec/Katowice (S1/E75) gdzie ostatnio moja
    zona bila rekordy stojac nawet 1,5h odcinek od Fasion Housa do
    Os.Stalego - nie bylo dzwonu tylko troche sniegu i swiatla :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-12-11 21:12:43
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Gabriel 'wilk'" napisal...

> [...]
    > bila rekordy stojac nawet 1,5h odcinek od Fasion Housa do Os.Stalego - nie
    > bylo dzwonu tylko troche sniegu i swiatla :-(

    A zona ma naklejke grupowa na Twingo?

    Pozdrawiam
    marvin

  • 7. Data: 2010-12-12 10:03:08
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-11 21:12, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Gabriel 'wilk'" napisal...

    > A zona ma naklejke grupowa na Twingo?
    Ma na tylnej szybie blekitno-niebiesko-metalizowanego Twingusia (mala
    wlepksa PMSowa) :-)
    Jak chcesz obtitac lub wlozyc karteczke z pozdrowieniami to codziennie
    trasa Jaworzno-Katowice oraz parking w okolicach nowego sadu/Izby
    skarbowej - ul. Damrota
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-12-12 10:35:09
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-11 21:12, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Gabriel 'wilk'" napisal...

    > A zona ma naklejke grupowa na Twingo?
    A czemu pytasz, ustrzeliles ja gdzies na trasie?
    ps. skad jestes?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-12-12 10:56:17
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

> [...]

    > Jak chcesz obtitac lub wlozyc karteczke z pozdrowieniami to codziennie
    > trasa Jaworzno-Katowice oraz parking w okolicach nowego sadu/Izby

    Ta wlepka to naprawde mala, w gornym lewym rogu zdaje sie?
    Mysle ze do obtrabienia bedzie jakas okazja, ostatnio widuje to Twingo dosc
    czesto. Zdarzaja sie dni, ze rano jedziemy razem i z powrotem
    (Jaworzno-Katowice) :) Zdaje
    sie tez, ze zona kolezanke zgarnia po drodze. Takze nie musi panikowac, jak
    jej srebrny lanos pomruga albo trabnie ;)

    Pozdrawiam
    marvin

  • 10. Data: 2010-12-12 12:13:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-12 10:56, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Gabriel 'wilk'" napisal...

    > Ta wlepka to naprawde mala, w gornym lewym rogu zdaje sie?
    Tak, maialem ja zmienic na wieksza ale jakos czasu brakuje :-)
    > Mysle ze do obtrabienia bedzie jakas okazja, ostatnio widuje to Twingo dosc
    > czesto. Zdarzaja sie dni, ze rano jedziemy razem i z powrotem
    > (Jaworzno-Katowice) :)
    Codziennie smiga okolo 6 z minutami do katowic i okolo 14:50 do Jaworzna
    wraca :-)
    > Zdaje
    > sie tez, ze zona kolezanke zgarnia po drodze. Takze nie musi panikowac, jak
    > jej srebrny lanos pomruga albo trabnie ;)
    Ech ty patrz na droge a nie na kobiety, co na to powie zona/dziewczyna -
    tak zona zgatnia w Dobrowie narodowej kolezanke z pracy, zawsze to
    taniej i mozna z kims pogadac po drodze :-)
    Powiem jej o ewentualnym obtitaniu i zmienie wlpeke na wieksza
    (normalna) abys dokladnie widzial :-)
    ps. jestes z Jaworzna, masz wlepke?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde