    From: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: obwodnica Jaworzna....omijamy A4
    Date: Sun, 12 Dec 2010 12:13:56 +0100

    W dniu 2010-12-12 10:56, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Gabriel 'wilk'" napisal...

    > Ta wlepka to naprawde mala, w gornym lewym rogu zdaje sie?
    Tak, maialem ja zmienic na wieksza ale jakos czasu brakuje :-)
    > Mysle ze do obtrabienia bedzie jakas okazja, ostatnio widuje to Twingo dosc
    > czesto. Zdarzaja sie dni, ze rano jedziemy razem i z powrotem
    > (Jaworzno-Katowice) :)
    Codziennie smiga okolo 6 z minutami do katowic i okolo 14:50 do Jaworzna
    wraca :-)
    > Zdaje
    > sie tez, ze zona kolezanke zgarnia po drodze. Takze nie musi panikowac, jak
    > jej srebrny lanos pomruga albo trabnie ;)
    Ech ty patrz na droge a nie na kobiety, co na to powie zona/dziewczyna -
    tak zona zgatnia w Dobrowie narodowej kolezanke z pracy, zawsze to
    taniej i mozna z kims pogadac po drodze :-)
    Powiem jej o ewentualnym obtitaniu i zmienie wlpeke na wieksza
    (normalna) abys dokladnie widzial :-)
    ps. jestes z Jaworzna, masz wlepke?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde