  • Data: 2013-07-07 22:30:13
    Temat: Re: obudowa laptopa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2013 14:21, identyfikator: 20040501 pisze:
    > z obudowy laptopa, w miejscu mocowania prowadnic ekranu, zostały wyrwane
    > nakrętki z obudowy:
    Zostały wyrwane, bo zawiasiki coraz gorzej działają. jeśli ich nie
    naprawisz, nasmarujesz, to cobyś tam nie zrobił - znowu wylecą. ja coś
    takiego naprawiłem, ale w acerze, i tam zawiasiki trzymają metalową
    ramkę ekranu. wzmocniłem ramkę - działa
    co do klejów. radzę użyć jakiegokolwiek kleju dwuskładnikowego ale
    POWOLI wiążącego. powoli, żeby miał więcej czasu na penetracje łączonych
    powierzchni. wolno wiążący jest również twardszy. polecam najtańszy
    możliwy starodawny distal.

    ToMasz