  • Data: 2012-09-27 00:12:17
    Temat: Re: obsługa LPG
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-26 23:28, maciek p. pisze:
    > Czyli mogę jeździć cały czas na środkowej pozycji (nawet w zimie)?. I
    > dwóch pozostałych w ogóle nie używać? Czujnika temperatury nie mam,
    > przełącza powyżej 2000 obrotów.

    Na prawdę ma 3 generację i 3 pozycje do wyboru?
    U mnie jest albo automat albo benzyna.
    Automat to znaczy odpala na benzynie, po osiągnięciu odpowiedniej
    temperatury i obrotów przełącza na gaz. Wyłączenie silnika normalnie na
    gazie. Jak wyjeżdżę LPG sam przełącza się na benzynę informując
    stosownym piszczeniem :-)

    PS. Miałem wcześniej 2 gen. i też było 2 opcje.
    Fakt że można było wprowadzić w specjalny tryb "tylko gaz" ale to
    wymagało specjalnych kombinacji "serwisowych" zapłon-przycisk.