  • Data: 2010-08-02 14:37:45
    Temat: Re: obracanie zdjec
    Od: mt <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz P. Płanica pisze:

    > Zrozumiałem, że w Irfan obracasz, a później zapisujesz...

    Tak, w podglądzie miniatur zaznaczasz interesujące Cię zdjęcia i
    następnie możesz dokonać bezstratnego obrotu a program z automatu
    nadpisze pliki, bądź do zaznaczonych zdjęć możesz wywołać również tryb
    wsadowy i tam również dokonać obrotu (z tym, że już chyba nie
    bezstratny) i zapisać jak Ci sie podoba. Jeżeli w exifie jest informacja
    o orientacji zdjęcia to można też z automatu obrócić i zapisać wg. tej
    informacji.

    --
    marcin