  • 71. Data: 2013-11-19 14:31:23
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, November 19, 2013, 1:40:38 PM, you wrote:

    > To chyba nie od opon zalezy.

    Zdecydowanie od opon. Jeśli opona nie traci kontaktu z drogą, bo
    dobrze odprowadza wodę, to tak mocno nie szarpie.

    > Hm, chyba mialem D124 dawno temu, bo co moglbym miec ... i wlasnie
    > sobie calkiem dobrze radzily.

    Chromolisz od lat ten sam bzdet. Kartoflaki D124 nie radziły sobie ani
    latem ani zimą.

    > Nastepne letnie byly juz na sniegu gorsze, ale dopiero kolejne zmusily
    > mnie do zakupu zimowek.
    > Teraz jezdze na calorocznych i nie narzekam.

    Chyba przestałeś do Szklarskiej jeździć :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2013-11-19 14:44:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Zdecydowanie od opon. Jeśli opona nie traci kontaktu z drogą, bo
    >dobrze odprowadza wodę, to tak mocno nie szarpie.

    Ale czemu ma szarpac ? Zwrotnica jest dosc symetrycznie, to skad jakas
    sila szarpiaca ?
    Szczegolnie ze druga opona twardo na jezdni.

    >Chromolisz od lat ten sam bzdet. Kartoflaki D124 nie radziły sobie
    >ani
    >latem ani zimą.

    No bo widzisz ... nawet nie wiem jakie mialem opony.
    "zwykle opony". I nie narzekalem ani latem, ani zima, w tym jezdzac na
    narty po bialych drogach.
    To mogly nie byc D124 ... ale co by to moglo byc na poczatku lat
    90-tych ?

    >Chyba przestałeś do Szklarskiej jeździć :P

    Przestalem (kolana), ale zdazylem na nich jeszcze conieco zwiedzic.
    Jak byly nowe (a zalozylem wiosna, wiec do zimy troche przejechaly),
    to bardzo przyzwoite byly na sniegu. Szklarska im nie straszna.

    Potem jakby sie pogorszyly ... ale to moze byc wrazenie/warunki - bo
    jakos nie moge grupowiczow namowic na przeciaganie liny :-)

    J.

  • 73. Data: 2013-11-19 14:45:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-19 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > hmmm, bardzo wygodne rozwiazanie...

    ja nie wiem co wy z tą wygodą, pół godzinki i koła zmienione. Dwa-trzy
    razy w roku to dla mnie nie problem.

    Łukasz

  • 74. Data: 2013-11-19 15:01:08
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 14:45:54 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

    > ja nie wiem co wy z tą wygodą, pół godzinki i koła zmienione. Dwa-trzy
    >
    > razy w roku to dla mnie nie problem.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Łukasz

    To nie o zakaz jazdy na zimowych w zimie temat tylko o zakaz jazdy na letnich zimą.
    jak lubisz bez sensu się napierdolić albo wydawać kasę to twoja sprawa. ja nie lubię
    ani jednego ani drugiego. Demokracja to podobno władza większości. Wychodzi że
    większość tutaj nie chce dobrowolności przymusowej. To nawet jak nie mamy racji to ją
    mamy. Warto by się zastanowić jak by czterystu osobowej mniejszości wybić z łbów ten
    i inne pomysły.

  • 75. Data: 2013-11-19 15:03:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-19 14:45, Użytkownik dddddddd napisał:

    > ja nie wiem co wy z tą wygodą, pół godzinki i koła zmienione. Dwa-trzy
    > razy w roku to dla mnie nie problem.

    Jeszcze napisz że te koła wozisz zawsze ze sobą i jak jesteś
    w pracy a śnieg spadnie to pół godzinki i przełożone. :-)

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2013-11-19 15:10:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-19, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Warto by się zastanowić jak by czterystu osobowej mniejszości wybić z łbów ten i
    inne pomysły.

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/1.htm

    Art. 4.

    Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu.
    Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 77. Data: 2013-11-19 15:10:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, November 19, 2013, 2:44:34 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    > Ale czemu ma szarpac ? Zwrotnica jest dosc symetrycznie, to skad jakas
    > sila szarpiaca ?

    Opór wody.

    [...]

> [...]
    > Potem jakby sie pogorszyly ... ale to moze byc wrazenie/warunki - bo
    > jakos nie moge grupowiczow namowic na przeciaganie liny :-)

    Uważasz, że to miarodajny test? Zeszłej zimy wyciągałem kuriera, jak
    mi się pod domem zakopał. Miał wielosezonowe...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2013-11-19 15:25:47
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 15:10:57 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Hello J.F,
    >

    > Uważasz, że to miarodajny test? Zeszłej zimy wyciągałem kuriera, jak
    >
    > mi się pod domem zakopał. Miał wielosezonowe...
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    A mój dziadek spod Sosnowca stracił chujem odrzutowca.

  • 79. Data: 2013-11-19 15:30:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.11.2013 10:22, J.F pisze:
    > Czyzby jednak te gwiazdki, ABS, ESP cos dawaly ?

    Mój ojciec raz wjechał w dupę (na szczęście lekko) gościowi przed nim.
    Lata temu, pierwsze auto z ABS i nagle okazało się, że ABS skraca drogę
    hamowania ale tylko na suchym, a na mokrym (po deszczu) drastycznie ją
    wydłużył, a nie było gdzie uciekać ponoć.

    --
    anacron
    aba/

  • 80. Data: 2013-11-19 15:32:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.11.2013 11:14, Jaroslaw Postawa pisze:
    > Tam się stawia na myślenie i kulturę jazdy. Jedziesz sobie w górach
    > drogą na której dopuszczalna prędkość to 100km/h i to Ty masz myśleć,
    > czy zakręt przejedziesz 100, czy może raczej 40. U nas stawia się tyle
    > znaków, że częściej patrzysz na nie, niż na drogę.

    Tu nie chodzi o ilość znaków, ale o ich absurdalność. Za granicą jak
    stawiają 40 to ciężko faktycznie pojechać 60 choćby, u nas często na 40
    spokojnie przelatuję przy 100 i zastanawiam się po co ta 40 stoi.

    --
    anacron
    aba/